Skip to main content

Ik heb bovengenoemd apparaat gekregen bij hernieuwing van het KPN-contract. Sindsdien hebben wij voortdurend situaties waarin hetzij geen bewegend beeld/wel geluid, dan wel vertraagd geluid op treedt. In alle gevallen moet de DIW7022 van de 220v af gehaald worden waarna de situatie zich verbetert. Tot de volgende dag! Helaas. Dan herhaalt zich dat proces. Daardoor missen we bv. al ras de eerste minuten van het Journaal. Wat is de oplossing?

Hier idem. 10 seconden beeld en daarna 10 seconden Freeze bij terugkijken. Al wekenlang geklaagd bij KPN, echter zonder succes.

 


Beste @Hans van Duuren & @Henrik1,

Vervelend dat jullie problemen ervaren met de KPN TV+ Box, hoe zijn deze aangesloten met de modem?

  • Bekabeld
  • WiFi
  • Draadloze Verbindingsset

Als het enigszins mogelijk is als ze draadloos zijn aangesloten om dit eens “bekabeld” aan te sluiten?

En de laatste vraag die ik heb is: “Welke modem hebben jullie staan in huis?” 


bekabeld, DIW 7022. Probleem wordt regelmatig door gebruikers benoemd. 


Beste Dennis, dank voor de reactie. Box is rechtstreeks bekabeld aangesloten op Experia modem.


Experia v10 model.

 


Je hebt de goede modem, vreemd dat het dan nog misgaat. Ik zal het dan zo even 1 2 3 niet weten wat er dan aan de hand kan zijn. 


Update: zie mijn vorig bericht. Zoals gezegd heb ik gisteravond diverse malen geprobeerd een opgeslagen uitzending te bekijken, hetgeen niet lukte. 10 seconden beeld en daarna 10 seconden stilstaand beeld. Uiteindelijk daarmee gestopt. Vanmiddag opnieuw geprobeerd en ...zonder problemen programma bekeken. Dat is nu de tweede keer dat het 's avonds misgaat en overdag zonder problemen verloopt.