Skip to main content

als ik overstap naar KPN hussel wat veranderd er dan in mijn pakket.

ik heb KPN compleet met mobiel bellen en extra tv pakket van 9,99nwaar ik ook weer korting op krijg van 9,99.

alleen het internetabonnement schijn dan toch € 30,00 goedkoper te zijn dan ik nu heb van  90,000

kunt u mij dit uitleggen???????

Hi @frans4142, welkom op het forum! Ik ga het proberen uit te leggen, welk Hussel-abonnement wil je precies? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag.


Heb het profiel ingevuld.

 

hoop dat alles duidelijk is.


Kun je een schermafdruk van pagina 2 van uw factuur plaatsen? Uiteraard persoonlijke gegevens wegpoetsen. 


 


Dank je wel voor je gegevens en je screenshot! Op dit moment heb je Alles-in-1 Standaard met een snelheid van 80 Mbit/s. Je kan inderdaad verlengen naar een Hussel Internet-abonnement van 50 Mbit/s. Dit kost:

Hussel Internet 50 Mbit/s € 42,50

Daarbij kun je allerlei extra opties nemen:

  • iTV met 1 tv-ontvanger € 10,-
  • Extra tv-ontvanger € 5,
  • Opnemenpakket gratis
  • Pluspakket € 6,99 (eerste 3 maanden gratis)
  • Bellen Onbeperkt Altijd € 16,50 (eerste maand gratis)

Ook KPN Veilig (2 apparaten) en Onderling Bellen kun je gratis aanzetten. Mocht je dit pakket met deze extra opties aanzetten dan zul je in het begin € 57,50 betalen, na 1 maand wordt dit € 74,- en na nog eens 2 maanden wordt dit € 80,99. Een stuk goedkoper dus dan je huidige abonnement, er zijn wel wat kleine verschillen:

  1. Je huidige abonnement heeft een snelheid van 80 Mbit/s, Hussel zal 50 Mbit/s worden. Als je met twee personen woont op je adres dan is ruim voldoende.
  2. In je huidige abonnement zit Spotify Premium gratis inbegrepen, dat zit niet in je abonnement. Als je dat wilt aanzetten, dan kost het € 9,99 per maand extra.
  3. De doorlopende korting op Pluspakket via KPN Compleet valt dus weg als je naar Hussel gaat. Daartegenover staat wel dat je via Hussel € 5,- Entertainmentvoordeel kan aanzetten. Dat zou je na de eerste 3 maanden gratis Pluspakket op de betaalde versie van het Pluspakket kunnen zetten. Dan gaat de prijs van het Pluspakket van € 6,99 naar € 1,99. Je gaat dan dus geen € 80,99 maar € 75,99 betalen!

Reageer