Skip to main content

Is dit nog gelukt?

Hier hetzelfde maar dan al 3x achterelkaar in 1 week ( morgen komt hij echt… zaterdag komt hij echt….)  , 4 telefoontjes aan de klantenservice en nog steeds geen nieuwe ontvanger.

En idem de trackl en trace van CEVA werkt niet

 

*Admin: Eigen topic aangemaakt voor je bericht

Hoi @MariekeB!

Door drukte op het forum reageer ik wat later dan ik zou willen. Mijn excuses! Is de koerier inmiddels langs geweest om de tv-ontvanger om te ruilen?


Nee helaas niet , nog steeds niemand langs gekomen


Dat duurt nu wel erg lang, @MariekeB ! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik het uitzoeken.


Dankjewel, ik heb mijn gegevens in mijn profiel gezet


Super, dankjewel Marieke! :relaxed:  Ik ben gaan kijken en zie dat het pakket retour is gekomen. Dat verklaart een hoop! Ik heb een e-mail gestuurd waarin je zelf een nieuwe kunt aanvragen (omruilen Motorola in verband met Netflix). Ik wil je vragen om opnieuw een aanvraag te doen voor het omruilen van je tv-ontvanger. Ik ga er vanuit dat het nu wel goed gaat! En anders weet je mij te vinden. :wink:


Helaas gaat het nog niet goed, want omdat er in mijn account al staat dat de ontvanger vervangen gaat worden ( en onder weg is )  kan ik dat niet opnieuw via de tool aanvragen.

Ik sta op het punt om het op te geven. Kan prima zonder tv, al twee weken nu, maar het is wel jammer dat dit zoveel energie , telefoontjes en gedoe kost met nog steeds geen enkel resultat.

 

 


Hoi @MariekeB,

Wat irritant dat het niet lukte om de omruil nog eens uit te voeren. Ik zie dat je afgelopen zaterdag telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega de omruil voor je geregeld heeft. Als het goed is, heb je de nieuwe tv-ontvanger inmiddels. :relaxed: Ik hoop dat alles weer naar behoren werkt!


Reageer