Skip to main content

Beste KPN,

Bij Telfort had ik de mogelijkheid om mijn voordeel maandelijks om te zetten.

Alleen de laatste maanden was dit niet meer mogelijk. Ik probeer al ruim 2 maanden mijn pluspakket aan te passen naar Fox Sports.

Het is niet mogelijk via deĀ mijntelfort omgeving, niet via mijn afstandbediening en ook niet via email (waar gewoon niet op gereageerd werd).

Ik nam aan dat dit te maken had met de overgang naar KPN, maar nu lees ik dat het helemaal niet meer mogelijk is?

Dit is zeer klantonvriendelijk. Ik wacht al 2 maanden op de omzetting en antwoord op meerdere emails.

Nu dus maar een poging via het forum.

Ā 

Ik zou het fijn vinden als jullie contact met mij opnemen, zodat we het pakket alsnog om kunnen zetten (zonder kosten).

Ā 

Ā 

Mailen naar KPN is nutteloos.

U heeft echt nog een oud Telfort abonnement? Er staat "TFT" op uw factuur 2de blad? En geen "Hussel"?

Want bij Hussel kan het niet meer. Bij Telfort abonnementen en ook oudere KPN kan het wel. Maar helemaal soepel loopt het niet. Een KPN medewerker hier op het forum kan je wel verder helpen.


Ja TFT idd op de factuur.

Ik hoop dat een medewerker idd kan helpen, zou fijn zijn.


Hoi @GeeDeeZet, dank voor je berichtje en welkom op het KPN Forum. Kan me goed voorstellen dat je wat vragen hebt over het samengaan met Telfort en wat dat betekent voor jouw abonnement. Is je abonnement inmiddels al overgegaan naar KPN?Ā 

We doen ons best om alle systeem gelijk te trekken zodat we straks ook ā€˜oudā€™Ā Telfort abonnementen kunnen wijzigen. Want wat @Nick83Ā aangeeft klopt. Er zit nu een verschil tussen Telfort abonnementen en Hussel abonnementen maar beide zijn ondergebracht bij KPN (volg je het nog, haha). Eind oktober/begin november verwachten we klaar te zijn met deze technische wijzigingen. Vanaf dan kunnen wij naar alle waarschijnlijkheid jouw CombiVoordeel ook weer wijzigen. Ik hoop dat je het nog even vol kunt houden zonder FOX. We werken er hard aan!


Hoi Loes, ik heb dezelfde vraag. Is er al een update? Vandaag via app en site geprobeerd maar die linken je naar een pagina waar het lijkt alsof je een nieuwe klant bent.


Hoi Loes, ik heb dezelfde vraag. Is er al een update? Vandaag via app en site geprobeerd maar die linken je naar een pagina waar het lijkt alsof je een nieuwe klant bent.

@Loes_Ā :)


Hoi @DW87, helaas nog niet. Ik heb de vraag uit gezet en hoop zo snel mogelijk reactie te krijgen. Maar voor nu is het helaas nog niet mogelijk om te switchen in voordeel.Ā 


Hallo @Loes_Ā , volgens mij kan dat nu wel, als ik de rubriek producten kies zie ik ook een tab ā€˜bekijk uw voordelenā€™ staan, als ik daar op klik kan ik mijn voorkeur aanpassen.

CC: @DW87Ā 


Thanks voor het doorgeven @JanD. Kun jullie bevestigen dat het bij jullieĀ ook lukt @DW87Ā @GeeDeeZet?Ā 


Hoi @Loes_Ā Dat had ik graag willen doen maar ik zie niet de optie 'bekijk uw voordelen. Wel 'Abonnement wijzigen en 'Extra opties wijzigen of toevoegen'.Ā 

Bij de abonnement wijzigen kom ik bij kies pakket. Maar hier kan ik niet switchen naar fox.Ā 

Ā 

Bij de 2e optieĀ 'Extra opties wijzigen of toevoegen' kan ik wel bijvoorbeeld Fox aanklikken onder televisie, maar dan gaat na 3 maanden gratis een abonnement a 12,99 lopen.Ā 

Ā 

Overigens als ik op pakket wijzigen klik kom ik weer bij plaatje 1 :)

Ā 


Wellicht lukt het via de afstandbedieningĀ  van de tv ontvanger via menu - instellingen - zenderpakketten - Kpn compleet -pluspakket wisselen .

De adder onder het gras zou kunnen zijn bij kpn compleet omdat de meeste Oud Telfort klanten gebruik maken van deze optie via combivoordeel, wellicht kan een moderator @AlexandraĀ  voorheen Telfort en nu KPN precies vertellen hoe het precies zit

,


Dank je voor het meedenken @jimnyĀ maar ook daar alleen betaalopties.Ā 


Hallo @DW87Ā , zie mijn eerdere reactie binnen dit topic, waarin de reactie ook naar jou gestuurd is.

Ā 


Hoi @JanD, zie vervolgens mijn reactie gisteren waarin ik aangeef dit niet te zien in de eerste zin.


HoiĀ @JanD, zie vervolgens mijn reactie gisteren waarin ik aangeef dit niet te zien in de eerste zin.

Hallo @DW87Ā , ik plaats morgen een screendump.

Ā 


Hallo @DW87Ā onderstaand de screendumps via een PC, maar via een Telefoon zie je in principe hetzelfde, ik heb mijn privĆ©-gegevens er even uitgefilterd:

Zie linksboven ā€˜Bekijk uw voordelen'.
Uit deze 3 kun je dan kiezen of wisselen.

Ā 


Dank je @JanDĀ maar deze optie staat bij mij niet aan. Ik zie alleen mijn producten, niet mijn voordelen.Ā Ik denk eerlijk gezegd dat of de instellingen nagelopen moeten worden achter de schermen in het systeem (staan alle vinkjes aan, waardoor de optie verschijnt) of het technisch al mogelijk is door de omzetting of is er iets met de voorwaarden. iig hoop ik dat @Loes_Ā en of @AlexandraĀ dit kan navragen en of handmatig kan aanpassen. Feit is nu wel dat ik mijn voetbalwedstrijden moet missen en met de Corona is dat wel een fijne afleiding.


Hallo @DW87Ā , bij mij staat het er ook pas sinds kort bij en niet direct na de migratie van TFT naar KPN, dus het kan zijn dat het bij jou er ook nog bij komt.

Ā 


Wat @JanDĀ aangeeft kan inderdaad goed kloppen @DW87. Systeemtechnisch kan het even duren voordat je deze optie zelf ook te zien krijgt. Ik heb de vraag toch uitgezet dus mocht ik iets horen dan laat ik het je weten :)


Hoi @Loes_Ā hier is er nog niet veel veranderd. Heb jij al iets vernomen intern? Of wanneer krijg je reactie? Gr Dennis


Hai @DW87, kun jeĀ je profielĀ aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef hier even een seintje wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik even een kijkje achter de schermen nemen.


@Loes_Ā  CheckĀ :ballot_box_with_check:


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ook mij lukt het helaas niet om jouw CombiVoordeel te wijzigen. Ik heb daarom mijn collega's van de Compleet Desk gevraagd om hier naar te kijken en jouw zenderpakket voor nu te wijzigen.Ā  Hopelijk is het na hun hulp ook mogelijk voor jou om de wijziging zelf door te voeren.


Toppers het is gelukt @Loes_Ā @Denise_Ā