Skip to main content

Waaraan kan ik zien of de Devolo 650  van KPN stuk is.

 

Dag @RennieR heb je problemen met de dvs? Op de site van Devolo staat de devolocockpit waarmee je de dvs kan beheren.  Wellicht levert dat wat op.


@RennieR 

Een vaste UTP kabel is natuurlijk altijd veel beter.

Nooit meer problemen en je bespaart ook nog eens veel energie (volksmond stroom).

 

De DVS 650 is een oud beestje en heeft problemen met de verstoringen op het netwerk (230 volt netwerk).

De DVS 1200 is beter, heb ik gelezen. 😉


Hi @RennieR, welkom hier. 

Waaraan kan ik zien of de Devolo 650  van KPN stuk is.

Laten we makkelijk beginnen. Hoe branden de lampjes op de Devolo? Als geen enkel lampje brandt, dan is de Devolo kapot. 

Ik hoor graag van je. 


Hi @RennieR, welkom hier. 

Waaraan kan ik zien of de Devolo 650  van KPN stuk is.

Laten we makkelijk beginnen. Hoe branden de lampjes op de Devolo? Als geen enkel lampje brandt, dan is de Devolo kapot. 

Ik hoor graag van je. 

Dat is niet helemaal juist, @Alex_P. Via de Devolo-cockpit is het namelijk mogelijk om de lampjes op de Devolo uit te schakelen.


Hi @RennieR, welkom hier. 

Waaraan kan ik zien of de Devolo 650  van KPN stuk is.

Laten we makkelijk beginnen. Hoe branden de lampjes op de Devolo? Als geen enkel lampje brandt, dan is de Devolo kapot. 

Ik hoor graag van je. 

Dat is niet helemaal juist, @Alex_P. Via de Devolo-cockpit is het namelijk mogelijk om de lampjes op de Devolo uit te schakelen.

Dat klopt inderdaad, zag ik even over het hoofd maar dacht ook dat het in dit geval niet van toepassing was. Dank voor de toevoeging. @RennieR, is dat het geval bij jou?