Skip to main content

wanneer krijg ik mijn update itv ik heb een Arris VIP 5202 software versie 7.7.90_1.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Misschien kunt u deze forceren door de software opnieuw te laden.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

In principe komt u vanzelf aan de beurd en heeft de optie die ik voorstel geen zin. Aangezien het proces waarbij elke klant nieuwe software op zijn ontvanger krijgt bijna is afgerond, is het de moeite waard om het te proberen.


Die zou al lang de update ontvangen moeten hebben.

Heb jij in het verleden een Motorola 1853 als TV ontvanger gehad?

Bel dan eens met klantenservice (0800-0402) want wellicht staat deze nog op jouw aansluiting geregistreerd en dan zou die weleens de update van jouw 5202 kunnen blokkeren.

Zorg dat oude 1853's van jouw aansluiting verwijderd worden.


Gisteren een mail van de KPN dat ik een update krijg omdat dan het menu sneller zou worden. Nou sorry hoor maar ik zit nog steeds op het oude menu en hoor dat jullie bijna klaar zijn met de software update ik heb het idee omdat ik al zo lang bij de KPN klant ben de laatste zal zijn .

Ben er niet blij mee om zolang te wachten.😡

Met vriendelijke groet 

 


@Assie123 Updaten gaat gewoon op willekeurige volgorde. Of per regio ofzo. U vindt dat u eerder aan de beurt zou moeten zijn omdat u al heel lang klant bent? 


@Assie123 Updaten gaat gewoon op willekeurige volgorde. Of per regio ofzo. U vindt dat u eerder aan de beurt zou moeten zijn omdat u al heel lang klant bent? 

Nee dat vind ik niet maar stuur dan ook geen mail van u krijgt een nieuwe update voor het nieuwe menu ! 


Goedemiddag @Assie123,

Je krijgt binnen nu en een week een nieuwe update voor het nieuwe menu, vandaar de e-mail. De update wordt gefaseerd uitgerold, dus het kan zijn dat het morgen bij jouw tv-ontvanger gebeurt, maar het kan ook volgende week woensdag gebeuren. Uiterlijk 20 januari zullen alle tv-ontvangers van de software update voorzien zijn. Meer informatie en eventuele updates hierover vindt je in het verzameltopic over het nieuwe menu.


Hallo ik heb de itv van KPN met 1853 

En nu lees ik dat er voor 20 jan de update van alle  klanten klaar is maar ik heb nog nooit een mail gehad van  de update dus ik zal graag willen weten wanneer ik de update binnen krijg als er over 2 dagen  iedereen  de nieuwe update  heeft gehad 


Hallo ik heb de itv van KPN met 1853.

Als jij nog een hoogbejaarde Motorola VIP1853 hebt, ruil die dan om voor een moderne TV ontvanger via de KPN servicetool voor het ruilen van apparatuur.


Hallo kpn 

Nog geen nieuwe software op mijn tv kastjes 2260 en 2952 mijn software staat op 

7.7.89_3 kunnen jullie kijken wanneer het gaat gebeurd 

Ik had deze vraag al gesteld zou 20 januari klaar zijn 

Met vriendelijke groet 


@Assie123, Dat zou betekenen dat er nog een oude Motorola op jouw aansluiting geregistreerd staat waardoor de update geblokkeerd wordt. Bel in dat geval klantenservice op 0800-0402 en vraag ze die Motorola te verwijderen. Jouw aansluiting zal dan in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen worden om alsnog voorzien te worden van het nieuwe menu.

Ik hoop dat een moderator zoals @Erik_ kan aangeven hoe lang het ongeveer zal duren totdat jouw aansluiting geselecteerd wordt.


@Assie123, Dat zou betekenen dat er nog een oude Motorola op jouw aansluiting geregistreerd staat waardoor de update geblokkeerd wordt. Bel in dat geval klantenservice op 0800-0402 en vraag ze die Motorola te verwijderen. Jouw aansluiting zal dan in een zogenaamde "veegbatch" opgenomen worden om alsnog voorzien te worden van het nieuwe menu.

Ik hoop dat een moderator zoals @Erik_ kan aangeven hoe lang het ongeveer zal duren totdat jouw aansluiting geselecteerd wordt.

Heb de klantenservice gebeld en inderdaad de Motorola stond er nog in hij is nu verwijderd en nu afwachten op de update.

Groetjes Assie

 


Ik heb (22 januari) software versie 7.7.90_1 op de Arris VIP5202.Wat is de meest recente versie?