Skip to main content

Ik heb voor mijn 2e ontvanger een nieuwe kleine smart tv gekocht.

Merk: SELFSAT Smart Led TV 1260

Hiervoor staat geen code in het uitgebreide overzicht van KPN

Heeft iemand idee, welke code hiervoor bruikbaar kan zijn?

Volslagen onbekend merk. Ik zit er al heel wat jaren 'in' maar deze is nieuw voor mij. Als ie niet in de lijst staat is ie ook bij de fabrikant van de afstandsbediening (Tech 4 Home) niet bekend. 

Iemand moet de eerste zijn die hier een code voor gaat vinden. Dat zul je dus zelf moeten zijn. Want wij hebben dat merk niet dus uitproberen gaat ook niet. 

Tot die tijd tv aan / uit, volume en bronkeuze met de bijgeleverde afstandsbediening. 

Als het systeem Android-TV is kun je er de KPN iTV app opzetten uit de Google Play Store. Dan kun je de afstandsbediening van de tv zelf gebruiken. 

En nog even dit. € 499,00 voor een 24 inch???

Voor dat geld heb je een grotere smart-tv van een bekender merk. Of wel 3 gewone tv's van dat formaat.

Want in combinatie met de TV+ DIW7022 ontvanger heb je helemaal geen smart-tv nodig. 

En in de oudere Arris en Arcadyan ontvangers zitten ook al de belangrijkste apps.


Ik zie hem helaas ook niet op de lijst staan dus ik kan je ook niet direct een code geven vrees ik 😞 . Ik zie dat Peter je van een aantal tips heeft voorzien en ik denk dat het dan toch een kwestie is van testen.Â