Skip to main content

Hoi ik ben Mirjam en ik heb eigenlijk nog nooit zonder problemen you tube kunnen kijken op de tv.

Op mijn tablet is het geen enkel probleem,  kan zonder problemen naar de bibliotheek en kan kijken en luisteren wat ik wil. Maar you tube zit ook op de tv. Daar moet hij het toch ook naar behoren doen?

Ten eerste start hij moeilijk op en naar de bibliotheek gaan is helemaal drama, want dan gebeurt er niks.

Tijdens het afspelen van filmpjes hapert hij steeds en krijg je een draaiend cirkeltje te zien. Een enkele keer lukt het maar 99% van de keren dat ik het weer eens probeer gebeurt er niks.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Mnbvcxz, waar probeer je YouTube precies te kijken? Is dat de app op onze tv-ontvanger, of de app op het tv toestel zelf?

Als het op de ontvanger is, welk model ontvanger heb je van ons?

Is de tv/tv-ontvanger (afhankelijk van waar je het op ervaart) verbonden met het modem? Is dat draadloos, met een kabel zit er iets tussen?

Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken. Hou er rekening mee dat wij alleen zien wat jij vertelt, wij zien niet wat jij ziet.


Ik kijk via de app op de ontvanger. Mijn ontvanger is een arris en alles is via kabels aangesloten. Er zit niks tussen alles rechtstreeks op het modem. 


Werk al jaren slecht... Doen ze niks aan helaas


Hmm geen goede reclame voor kpn

Bedankt voor het bericht. Jammer want ik kijk graag naar YouTube. Dan maar op de tablet


Welke ontvanger heb je precies van ons @Mnbvcxz? Heb je een of meerdere ontvangers, speelt het op allemaal?

We hebben nog niet genoeg informatie om er meer over te kunnen zeggen.


Welke ontvanger heb je precies van ons @Mnbvcxz? Heb je een of meerdere ontvangers, speelt het op allemaal?

We hebben nog niet genoeg informatie om er meer over te kunnen zeggen.

Jullie doen niks hier aan....klaag al vanaf vorig jaar...krijg je een nieuw tvkasje...kuch uit 2015 gebruikt..update firmware beloven..kom niet enz…

Standaard verhaal resetten en fabriek stand...help niet.... logisch want app worden zwaarder en oud hardware/geheugen uit 2015...bam


Ik heb een arris ontvanger. Ik heb er maar 1 en die zit op het modem en natuurlijk op tv aangesloten. Alles met kabels. Alles werkt prima ook Netflix alleen YouTube werkt niet. Ik heb er al jaren last van maar ik ben nu verhuisd en dacht een nieuwe aansluiting misschien scheelt dat maar nee ook dat helpt niet. Misschien is mijn tv te oud 10 jaar ongeveer? 


Welk model Arris heb je precies @Mnbvcxz, we hebben verschillende modellen van dat merk. Had je de reset van de ontvanger ook al geprobeerd?

 

@Fb2020, je hebt hier zelf een topic over gehad, daar zijn suggesties gegeven en die heb je toen zelf afgeschoten. Wij kunnen niets zonder jouw hulp, als jij je niet laat helpen kunnen wij niets doen inderdaad. Als je echt geholpen wilt worden kan je het beste terug gaan naar je eigen topic en dingen proberen die worden voorgesteld.


Ik heb alles geprobeerd wat er voorgesteld is. Je doet net alsof ik niet geholpen wil worden. Ik ben niet zo thuis in forums en wist niet waar ik mijn eerdere topic kon vinden.

Ik dacht ik probeer het nog een keer. Maar ik lees wel dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Dus ik laat het verder maar, want alle mogelijkheden waar het in zou kunnen  zitten heb ik uitgevoerd en het probleem blijft. Helaas.

Ik kijk het wel op mijn tablet want dat is geen enkel probleem


Ik heb het zelfde probleem all aantal jaren , het werkt gewoonweg niet niks ander dan bufferen ff speelt ie een filmpje of muziekje maar loopt telkens vast , of moet lang erg erg lang laden voordat ie verder loopt ,als le me partner en dochter muziekje of bumba kijken hoor je alleen hoop gevloek… wat een K*t kast rot ding stomme youtube gggrrrrr… zet de ps 3 maar weer aan daar werkt het gewoon zonder gezeik ..

heb ook all van alles geprobeerd onder tussen ook all twee kastjes verder maar tis nog hoop gek*t met youtube rest werkt wel verder.  pc , ps3, laptop ,telefoons ,werkt youtube zonder problemen geen gestuiterd vastlopen bufferen enz het is alleen op tv kastje


Bedankt voor je reactie. Ik ben inderdaad niet de enige, dat blijkt maar weer.

We zullen het er helaas mee moeten doen


Nee, dat zei ik niet tegen jou @Mnbvcxz. De @ voor die zin geeft aan dat dat aan fb2020 was gericht.

Aan jou vroeg ik welk type Arris ontvanger je precies hebt en of je de reset had gedaan, Daarom is het antwoord ja dus. Wat heb je nog meer al geprobeerd? Zoals ik eerder zei zien wij niet wat jij ziet. Wij weten alleen wat jij ons vertelt.