Skip to main content

Sinds 3 dagen krijg ik steeds de melding zender niet beschikbaar en dan stopt het beeld, heb inmiddels alles geprobeerd, modem al 10x opnieuw opgestart, nieuwe software opgehaald,4K tv ontvanger 20 keer herstart, niets werkt. heb het gisteren geprobeerd met alleen de TV ontvanger direct op de modem en verder niets aangesloten, dan werkt t een uur. HELP!!

Alles werkt verder, internet werkt prima, smart TV werkt ook prima over internet.


 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @JWheijstek, welkom op het forum!

Sorry dat ik nu pas op jouw topic reageer, doordat het druk is had ik helaas niet de mogelijkheid om eerder te reageren.

Ontzettend vervelend dat je telkens foutmelding krijgt op de 4K-ontvanger! Ik lees dat je al heel veel hebt geprobeerd om het op te lossen. Helaas is het hierdoor nog niet verholpen! :confused: Heb je al eens het stappenplan voor de foutmelding zender niet beschikbaar op onze website doorlopen? Als dat nog niet het geval is, dan raad ik je aan dat eens te doen. Laat je weten of het heeft geholpen?


Hoi José,

heb inmiddels ook een monteur op bezoek gehad, nieuw 4K kastje aangesloten, geen verschil.

monteur gaf daarna aan dat het probleem was dat ik TP-Link switches heb aangesloten en dat deze de problemen veroorzaken, deze zouden moeten worden vervangen voor netgear  switches. Afgelopen maandag voor ruim €100,- nieuwe switches gekocht en gemonteerd, zelfde probleem. 
Als laatste poging de oude modem (V10a) weer aangesloten in plaats van de nieuwe (V12) en alles werkt weer perfect!

probleem blijft wel dat ik nu met een rekening zit van €50,- omdat volgens de monteur het probleem aan de TP-Link switches lag, maar blijkt nu dus aan de modem van KPN te liggen en dat ik voor ruim €100,- nieuwe switches heb gekocht wat zeer waarschijnlijk dus ook overbodig is.


Goedemorgen @JWheijstek,

Fijn om te lezen dat de oorzaak in elk geval is gevonden en dat alles nu weer perfect werkt!

Het is natuurlijk minder handig dat je onnodig nieuwe switches hebt gekocht à € 100,-. Je kunt deze niet meer retourneren in verband met 14 dagen bedenktermijn? Dan kun je jouw geld daarvoor nog terugkrijgen.

Daarnaast begrijp ik dat er dus ook € 50,- voor de afspraak met de monteur in rekening is gebracht, wat volgens jou onterecht is? Ik wil even voor je kijken wat ik daar in kan betekenen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Goedemiddag @JWheijstek. Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Goedemiddag Jose,

 

Ik heb het profiel ge-update, heb het nog niet op een andere manier opgelost, dus als je nog zou willen kijken naar die factuur van 50 euro, heel graag!

 

alvast bedankt


Hallo @JWheijstek,

Dank voor het aanvullen van je profiel. Ik zag inderdaad in de notitie van de monteur staan dat de oorzaak de TP Link adapters zouden zijn. Dat bleek later dus niet het geval en heb daarom de kosten à € 50,- voor je vergoed. Dit zal op de eerstvolgende factuur of de factuur daarna te zien zijn. :relaxed:


Reageer