Skip to main content

Een paar dagen geleden Ziggo Sports toegevoegd, sinds die tijd wordt er aangegeven dat de wijziging in behandeling is, duurt nu al bijna een week ?

Je kan het beste even bellen of chatten met KPN.

Zie hier.

Kies Televisie

Scrol na beneden en klik op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact” 

Scrol na beneden.

Bellen:  08000402


Goedemiddag @Paul van Noesel, welkom op het forum!

Wat vervelend dat het niet lukt om het Ziggo Sport pakket te activeren. Heb je het advies van @joop2011 opgevolgd en telefonisch contact opgenomen? Is het inmiddels gelukt?

Mocht je nog hulp nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je.


Ondertussen Chat contact gehad, probleem is dat er een order van eerder openstaat, deze moet eerst door de backoffice verwerkt worden, maar dat duurt nu alweer 3 dagen….

 


Hey @Paul van Noesel, de verwerking daarvan kan inderdaad een aantal dagen duren. Lukt het inmiddels al om het Ziggo Sport pakket toe te voegen?


Nee nog steeds niets gehoord of gedaan vanuit KPN….


Dat duurt wel erg lang nu. Ik wil je vragen om het vandaag nog af te wachten. Lukt het morgen nog steeds niet, neem dan zeker contact met ons op via 0800 0402 (gratis) of chat voor sneller contact. Je mag ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven zodra je dat hebt gedaan, dan ga ik met je meekijken.


Na 7 dagen nog steeds geen enkele (re)actie vanuit KPN…..ik ga maar weer eens chatten...gewoon omdat het kan….niet omdat dat het wat zal veranderen


Gisteren gebeld door KPN naar aanleiding van de enquete die ik heb ingevuld over mijn tevredenheid met de dienstverlening van KPN. Begrepen dat het doorzetten van de order nog wel een kleine 3 weken kan duren, dus geen extra zenderpakketten toe voegen tijdens de kerstdagen….bizar


Nog steeds aan het wachten op de upgrade van de Internet snelheid, duurt nu al bijna 2 maanden….