Skip to main content
Antwoord

Zomertijd bij de gids van de KPN TV+ app op mijn Chromebook

• November 10, 2025
  • 8 reacties
  • 57 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

de tijd op de gids id niet terug gezet naar de wintertijd. Kan ik dit ergens zelf aanpassen? Anders graag regelen

Ā 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@jammy, die app wordt inderdaad niets meer aan gedaan. Als je via tv.kpn.com kijkt moet het goed gaan, en dat gaat het begrijp ik van jeĀ šŸ™‚

We hebben nog wel andere TV apps, voor mobiel en tablet (iOS en Android) is er de TV+ App, en voor Smart tv's is er op AndroidTV ook een TV+ App beschikbaar. Voor Samsung (Tizen) en LG (WebOS) tv's is de iTV app beschikbaar.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 10, 2025

Aangenomen dat de klok verder goed loopt: kun je zien op welke tijdzone je Chromebook is ingesteld?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

tijdzone is in orde (Amsterdam) en de klok loopt idd goed

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

Alleen de NU met de lijn eronder en dus de aangedikte programma’s loopt ruim een uur vóór!

Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 10, 2025

Gebruik je http://tv.kpn.com?

Welke browser gebruik je ervoor?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

Ik gebruikte de app kpnTV+ en dan gaat het mis, maar als ik jouw tip gebruik, gaat hetĀ goed. Wel raar, want ze willen juist, dat je de app gebruikt...

google chrome

Ā 

Bedankt!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 10, 2025

App? Voor laptops was er "100 jaar geleden" nog een app.

Nu is er voor laptops en dus ook chromebook de URL.

Overigens kun je van deze website weer een app maken. Het is een progressive app. Dat doe je met het tekentje net achter de URL.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 10, 2025

En nog een goede tip, bedankt!!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 12, 2025

Hoi ​@jammy, die app wordt inderdaad niets meer aan gedaan. Als je via tv.kpn.com kijkt moet het goed gaan, en dat gaat het begrijp ik van jeĀ šŸ™‚

We hebben nog wel andere TV apps, voor mobiel en tablet (iOS en Android) is er de TV+ App, en voor Smart tv's is er op AndroidTV ook een TV+ App beschikbaar. Voor Samsung (Tizen) en LG (WebOS) tv's is de iTV app beschikbaar.