Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel activatiemail niet ontvangen

• May 16, 2026
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag heb ik via MijnKPN een aanvraag gedaan voor Netflix. In mijn account blijft de status van deze bestelling echter hangen op “wordt verwerkt”.

Omdat de bestelling nog in de verwerking staat, heb ik geen activatielink per mail ontvangen. Als ik handmatig naar kpn.com ga (terwijl ik op mijn eigen thuis-wifi zit), krijg ik de melding dat er geen producten klaarstaan om te activeren. De systemen lijken elkaar te blokkeren. 

Zou een moderator met mij mee kunnen kijken en de lopende order in het systeem een handmatige push of reset kunnen geven, zodat de activatielink alsnog wordt gegenereerd? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Backtostart ,

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

bron: 

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 18, 2026

Hallo ​@Backtostart ,

Hoe activeer ik Netflix bij KPN?

Nadat je Netflix hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail, deze wordt door KPN en Netflix verstuurd. Hier staan de stappen beschreven om Netflix te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Netflix account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Netflix kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

bron: 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 18, 2026

Hallo Noordzee,

De aanvraag bleef in het systeem hangen. De klantenservicemedewerkster heeft een ticket gestuurd naar backoffice en zij hebben het issue verholpen. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Backtostart, welkom op onze community! Ik zie dat je mijn collega's al gesproken hebt en zij het opgelost hebben, fijn! Mocht je verder nog vragen hebben da weet je ons te vinden!