Skip to main content

Goedemiddag,

 

In een ander topic op dit forum (onderstaand) wordt uitgelegd hoe je door een firmware update toch de optie op je telefoon (samsung galaxy a5) krijgt om via wifi of 4g te bellen. Ook ik heb een galaxy a5 en waarschijnlijk met een niet-nederlandse firmware. Ik had die opties namelijk ook niet. Nu heb ik via sammobile de meest recente nederlandse firmware geflashd. Helaas heb ik nog steeds niet de optie om 4g bellen aan te zetten. Een ‘downgrade’ naar de firmware waar in onderstaand topic naar wordt verwezen lukt niet. Een downgrade is blijkbaar niet mogelijk. Heeft iemand tips?

 

Bedankt en groet,

 

 

https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/samsung-a5-duitse-editie-flashen-naar-nl-software-voor-4g-bellen-488771

@sijpies Welkom op het forum. 

Voor wat betreft de software kan ik je helaas verder helpen dan in het topic al is gedaan. 

Maar ik wil wel graag voor je controleren of de instellingen op het netwerk ook juist staan. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en de boel controleren! 


@sijpies Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Beste Rutger, 

Excuses voor het niet meer reageren. Het bleek te liggen aan dat ik nog een telfort simkaart had, en blijkbaar leest je telefoon ook wat voor simkaart erin zit alvorens die de opties 4g bellen en wifi bellen laat zien 🙂. Thanks voor je hulp!