Skip to main content

Hi,

Helaas werkt mijn 4G opvallend vaak niet wanneer ik buiten ben en da's nu net de plek waar je dit nodig hebt. Appen, mailen, iets opzoeken...allemaal niet mogelijk. Heel onhandig dus. Enig idee hoe dit te verhelpen is? 

Mvg,

Amanda

Goedemorgen @AmandaMinnema en welkom hier op het forum :)

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je je probleem kenbaar maakt. Sinds wanneer ervaar je dit precies zo? Het kan sowieso geen kwaad om je toestel een keertje uit - en aan te zetten (mocht je dat nog niet hebben gedaan) zodat je toestel opnieuw contact maakt met de dichtstbijzijnde zendmast. Wat je verder nog kunt proberen, is om je simkaart eens in een ander toestel te testen en vice versa. Zijn er trouwens meer mensen in je omgeving (met een KPN aansluiting) die dezelfde problemen ervaren?


Hi, dank voor jullie reactie. Hier in mijn buurt geen mensen die dezelfde problemen ervaren. Aan- en uitzetten natuurlijk al gedaan 🙂 Simkaart zal ik nog proberen, maar lost probleem niet op toch?


Dat hoopte ik al, dat je je toestel al een keertje uit - en aan had gezet maar jammer dat het probleem hiermee nog niet is verholpen. De reden dat ik je vraag om je simkaart eens in een ander toestel te testen (en vice versa) is omdat we op die manier het een en ander uit kunnen sluiten (het toestel of de simkaart). Het is eerder wel goed geweest begrijp ik?