Skip to main content

Goedemorgen. Afgelopen maandag heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker over een verlenging van het thuis abbonement en een overstap naar jullie voor een mobiel abbonement. Nou heb ik nog geen bevestiging oid gehad. Ben even benieuwd of het nu goedkomt en wat de datum is dat ik qua mobiel overstap.

Hi @Marktv, welkom op het forum! Goed dat je hier even aan de bel trekt, want het is gek dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen. Ik ga even checken hoe het staat met beide abonnementen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hoi Job. Sorry. Ik heb mn gegevens ingevuld nu. Mobiel die op dit moment loopt is opgezegd. Ik zou met een andere mobielnr weer klant worden.


Dank voor het invullen, Mark! Ik heb het gecheckt; beide orders staan er helaas niet in. Ik zie het aanbod voor de verlenging van je Thuis-abonnement wel staan in de notities en ook dat je het hebt geaccepteerd. Ik heb de collega die je hebt gesproken een bericht gestuurd om de verlenging in te voeren en opnieuw contact met je op te nemen voor het invoeren van je nieuwe mobiele abonnement met nummerportering. Sorry dat dit mis is gegaan! 


Hoi Job. Bedankt!


Hoi @Job_ . Tot op de dag van vandaag nog geen reactie, bevestiging oid hebben mogen ontvangen van je collega. Weet niet waar dit mis gaat maar inmiddels zijn we wel 2 week verder. Wil mn mobiel best naar jullie overzetten maar inmiddels duurt het alleen maar langer voordat mn oude opgezegd wordt natuurlijk. 


Wat jammer dat je nog niks gehoord hebt, Mark :disappointed_relieved:  Ik heb woensdag de collega bericht die je destijds gesproken had en heb haar gevraagd het op te pakken. Omdat ik vrijdag nog geen antwoord had, heb ik toen ook haar meerdere meegenomen in de communicatie. Helaas heb ik ook nu geen terugkoppeling ontvangen. Ik heb even overlegd met mijn collega's en we hebben een collega van de specifieke afdeling bericht die je verder kan helpen. Ik heb gevraagd het met spoed op te pakken, omdat je al een tijdje wacht. De reden waarom we het moeten doorzetten, is dat het aanbod wat je hebt ontvangen teveel korting bevat om voor ons door te voeren. We hebben onvoldoende rechten in het systeem om deze kortingsregels te selecteren helaas, anders had ik het woensdag voor je doorgevoerd. Laat je me even weten als je gebeld bent en/of een bevestiging van de bestellingen hebt ontvangen per mail?


Hoi @Job_ . Zal ik doen. Tot op heden nog niets gehoord


Goedemorgen @Job_ . Gisteren zelf nog maar even weer gebeld, het is nu eindelijk geregeld :sweat_smile: . Bedankt!


Och @Marktv, mijn oprechte excuses dat die verzoeken vanuit mij niet hebben geholpen. Had verwacht dat het aanspreken van de medewerker, haar manager en daarna nog de contactpersoon van de afdeling zou helpen en dat je gebeld zou worden. Ik zie dat de collega's die je nu hebt gesproken het goed met je hebben opgepakt! Mooi om te lezen :smile: Als ik nog iets voor je kan doen dan hoor ik het graag. 


Reageer