Skip to main content

Beste,

 

Sinds gisteren is mijn abonnement zonder bericht stopgezet. Ik heb in mijn administratie gekeken en zag dag mijn abonnement waarschijnlijk maar tot februari 2021 duurde. Helaas kan ik hierdoor niet meer bellen en smsen. 

 

Ik heb geprobeerd in te loggen op mijn-KPN om te kijken of hier iets mogelijk was, maar elke keer als ik op mijn-KPN in wil loggen, wil deze mijn producten niet laden. Ik kan enkel mijn facturen zien, en krijg geen andere opties. 

 

Ik zit nu vast. Ik kan niet naar de Phonehouse om het daar te regelen, ik kan niet via mijn-kpn proberen het probleem op te lossen, en KPN bied op de website geen zichtbaar service nummer aan waar mijn man eventueel naar toe kan bellen. 

 

Wat moet ik nu in vredesnaam doen?

Goedemorgen @B-Muiers, welkom hier op het forum.

Wat vreemd dat jouw mobiele abonnement uit het niets is stopgezet, zonder dat je daar bericht van hebt gekregen of doorgegeven hebt dat je jouw abonnement wil stopzetten. Je kunt de klantenservice elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur gratis bereiken op het nummer 0800 0402, daar kan jouw man dus naartoe bellen en is ook de snelste optie.

We kunnen ook vanaf hier met je meekijken. Zou je dan de volgende gegevens van je mobiele abonnement in je forumprofiel willen invullen: postcode, huisnummer, 06-nummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en (bij persoonlijke opmerkingen) de laatste 3 cijfers van je IBAN? Als je hier een seintje geeft zodra je jouw profiel hebt ingevuld, gaan we met je meekijken.


Ben je een stap verder gekomen via de telefonische klantenservice of kunnen wij nog iets voor je doen @B-Muiers? Hoor het graag!