Skip to main content

Ik heb mijn abonnement verlengd en hierbij ook een nieuw toestel besteld. Dit toestel heb ik ontvangen en het abonnement is vandaag ingegaan. Alleen staat er bij de abonnementskosten nergens de kosten voor het toestel vermeld. Ook in het contract dat ik heb gekregen per mail staan er bij het toestel geen kosten vermeld. Hoe kan dit?

Hoi @Sylke- ,

Heb je het toestel soms in één keer afbetaald? 


Hey @Noordzee ,

Nee, zeker niet. Ik heb helemaal niks voor het toestel betaald. En dat is ook niet de bedoeling. Het zou over 2 jaar moeten gaan.


Wil je een aantal foto's van de documenten uploaden en daarbij wel je persoonlijke gegevens verwijderen.

Ook je profiel aanvullen zodat medewerkers mee kunnen kijken. Het invullen van je profiel is nodig om daarmee toestemming te geven.

 


Ik mis alleen nog het 06-nummer waar het over gaat @Sylke-. Kun je die nog toevoegen in je profiel en daarna hier weer een berichtje plaatsen? Dan ga ik voor je kijken hoe het zit met de toestelkosten.  


Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Zo niet, dan hoor ik graag weer van je.