Skip to main content

mijn mobile tel.abonnement loopt half januari 2021 af, wil dit verlengen, tegen hetzelfde tarief, is dat mogelijk of krijgen wij andere tarieven, anders zal ik een andere provider moeten vinden tegen een dan gunstiger tarief, hoor graag

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

mijn mobile tel.abonnement loopt half januari 2021 af, wil dit verlengen, tegen hetzelfde tarief, is dat mogelijk of krijgen wij andere tarieven, anders zal ik een andere provider moeten vinden tegen een dan gunstiger tarief, hoor graag

Hallo @Menukaart2016 , je zou kunnen kijken of verlengen aantrekkelijk is, is het niet aantrekkelijk, dan verleng je niet, verlengen moet niet, het abo loopt gewoon voor onbepaalde tijd door met 1 maand opzegtermijn en je huidige tarief.

 

 


Ik het nergens vinden of de verlenging van mijn huidige abonnement, tot half januari 2021, voor het geldende tarief kan, dat zou ik graag willen weten, om tijdige maatregelen te nemen.

Hoor het graag hoe of  wat


Ik het nergens vinden of de verlenging van mijn huidige abonnement, tot half januari 2021, voor het geldende tarief kan, dat zou ik graag willen weten, om tijdige maatregelen te nemen.

Hoor het graag hoe of  wat

Hallo @Menukaart2016 , als je inlogt in MijnKPN, gaat naar producten, klikt op je huidige product, mobiel dan zie je in je overzicht o.a. je einde contractdatum en of je mag verlengen, je klikt op verlengen, dan moet je je mobiele nummer ingeven ter controle en word je een voorstel gedaan, dat hoef je niet te accepteren als het je niks lijkt, dan verleng je gewoon niet en loopt alles door zoals het nu is, alleen kun je dan na je contractdatum per maand opzeggen.

 


@Menukaart2016 is het gelukt met het correcte advies van @JanD?