Skip to main content

Wij zijn met 2 telefoonabonnementen (en ook TV en Internet) van Telfort meegemigreerd naar KPN.

Volgens de bevestigingsmail van de verlenging en ook tijdens de verlening hebben wij gekozen voor beide nummers voor een hussel abonnement met de volgende specificaties:

  • 2 jaar 
  • 5 GB Data
  • Onbeperkt sms/min
  • Hussel Mobiel Korting (5 euro)

Abonnementprijs zou 22,50 euro zijn en met de 5 euro husselkorting op 17,50 euro per maand (per abonnement)

Nu krijgen we de eerste factuur en is de abonnementsprijs ineens 27,50 euro en met de 5 euro korting op 22,50 euro. Nu blijken we dus per maand 5 euro per abonnement meer te betalen dan door jullie was aangegeven bij het verlengen en op de bevestigingsmail. Hoe kan dit, want dit is niet wat wij met jullie hebben afgesproken. Ook het contract bevat de door ons genoemde bedragen en niet de gefactureerde bedragen.

 

Topic kan gesloten worden. Na telefonisch contact is erkend dat ze een fout hebben gemaakt en dat er bij het factuur een verkeerde maandprijs is gebruikt. De prijs zal aangepast worden naar de prijs op het contract


Wij hebben bijna hetzelfde probleem.2 nieuwe telefoons.gekocht in de Kpn winkel ,2 rekeningen gekregen maar nu word er ineens veel meer.geld afgehouden inplaats van het afgesproken bedrag op de bevestigingsmail.

Dat word maandag een ritje naar de winkel


Wij gaan ook naar de KPN winkel, nu geeft men ineens aan dat we geen husselkorting krijgen omdat het internet en tv abonnement automatisch is overgegaan naar een Telfort abonnement bij KPN en dat we door het verlengen van onze mobiele telefoons nu daar KPN abonnementen hebben en dat we pas weer korting krijgen als we ook tv en internet abonnement aanpassen naar een KPN versie die 10 euro per maand duurder is.


Hoi @REPL, welkom op het forum!

Wat vervelend dat de prijzen van de verlengingen niet kloppen. Ben je in de KPN winkel inmiddels geholpen? Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het me dan gerust weten. Hetzelfde geldt uiteraard voor jou, @Angie65:blush:


@Jose_ , Ik ga dit weekend langs de KPN winkel. Zoals aangegeven in de nieuwe vraag (https://forum.kpn.com/kpn-compleet-voordeel-91/combivoordeel-weg-ondanks-toezegging-overgang-van-telfort-naar-kpn-518196) voelen wij ons bedonderd/opgelicht. Mocht er geen duidelijk antwoord/oplossing komen in de KPN winkel, dan zal ik mogelijk mijn rechtsbijstand gaan inschakelen vanwege het niet nakomen van de afspraken door KPN.


Dat vind ik vervelend om te lezen, @REPL:pensive: We willen natuurlijk niet dat onze klanten zich bedonderd voelen! Ik hoop dat je er aankomend weekend met mijn collega uit de winkel uitkomt. 

Het is overigens niet handig om twee topics over in principe hetzelfde onderwerp te hebben, dan wordt het wat onoverzichtelijk. Laten we afspreken om dit topic te sluiten. Mochten we na het bezoek in de winkel nog wat voor je kunnen betekenen, laat dat dan in je nieuwe topic weten. We kijken dan graag mee met de situatie!


@Jose_ , Zoals in de eerste reactie aangegeven mag dit topic op slot.


Reageer