Skip to main content

Ik ben ondertussen echt woedend, ik heb serieus op 23 oktober mijn iphone 12 pro besteld die op 5 december pas geleverd werd. Was er toen eigenlijk al klaar mee. Maar goed op 5 december dus meteen airpods voor €80 aangevraagd en ja hoor het was weer niet compleet dus uiteindelijk pas op 24 december een betaallink ontvangen en toen stilte. Ik heb al 2x gemaild of het ontvangen is en of ik nu %$@$%% die airpods eens een keer krijg een hele maand na levering weer later maar er word gewoon NIET op gereageerd. Wat een vreselijke provider nu al. En dan mijn vraag wanneer krijg ik die airpods nou eens opgestuurd? 

*Admin: vloeken/schelden niet toegestaan op het forum

Registratienummer: *******

Beste Maurice,

Hierbij bevestigen wij dat je deelname aan de KPN Apple AirPods promotie is goedgekeurd. 

Via deze betaallink betaal je € 79,00 voor de AirPods met oplaadcase (zie actievoorwaarden).

Gelieve deze betaling te voltooien voor ******.

 

Je ontvangt je AirPods binnen 4 weken na volledige goedkeuring van je deelname.

 

We sturen je bericht zodra we de AirPods opsturen.

 

Met vriendelijke groet,

KPN

Allereerst gaat deze actie niet via KPN maar via een externe partij, vloeken is sowieso niet nodig en in de mail staat duidelijk binnen 4 weken dus die termijn is nog lang niet verstreken.


Hi @Eline2700,

We zien dat je aanvraag volledig is goedgekeurd op 29-12, je AirPods gaan verzonden worden zodra we nieuwe voorraad binnen krijgen :slight_smile:

Dat je geen antwoord hebt ontvangen op je mails is niet zo netjes, maar het gaat gelukkig wel goed komen!


Kun je toevallig ook voor mij zien of mijn airpods ooit nog gaan worden bezorgd? Ik heb de aanvraag op 22 november gedaan en de betaling op 22 december voldaan. Nooit bevestiging van betaling o.i.d. ontvangen en ook geen bericht van verzending. 
 

Mijn nr: 06***, naam Bos 


Kun je toevallig ook voor mij zien of mijn airpods ooit nog gaan worden bezorgd? Ik heb de aanvraag op 22 november gedaan en de betaling op 22 december voldaan. Nooit bevestiging van betaling o.i.d. ontvangen en ook geen bericht van verzending. 
 

 


Hi @LDeBoer, de betaling is goed binnengekomen en je aanvraag is helemaal goedgekeurd op 24 december :slight_smile: De AirPods worden binnen 4 weken na ontvangst de betaling naar je verzonden!