Skip to main content

Beste medewerker,
Waarom is het niet mogelijk om bel minuten te delen met mijn echtgenoot. 
Korte maar een duidelijke vraag volgens mij!!!
 

Met vriendelijke groet.
Jan Wichink Kruit. 

@HONDACRV2009 Welkom op het forum. 

Waarom het niet mogelijk is om belminuten te delen durf ik niet met zekerheid te zeggen.

Wel is het mogelijk om MB's te delen en bij Hussel abonnementen kun je ook voor een relatief klein bedrag (1 euro per maand) onbeperkt bellen toevoegen. 


Beste Rutger,

Kan mijn vraag in de groep gegooid worden zodat deze vraag goed beantwoord kan worden. 

MB’s delen doe ik al. 
Ik bel heel weinig, maar mijn echtgenote das temeer vandaar deze vraag. 

Om het abonnement verder te verhogen hebben we geen zin in, anders misschien een andere provider!!

Hopende op een positief antwoord,

Met vriendelijke groet.



 


@HONDACRV2009 Ook samen met mijn collega's kan ik geen ander antwoord geven dan dat dit een beleidskeuze is. 

Wel geef ik dit door als wens, zodat deze wens in ieder geval bekend is. 

 


Ik snap het beleid wel. Het is aantrekkelijk voor klanten om voor KPN te kiezen als één gezinslid onbeperkt data heeft en dit kan delen met anderen. Als je ook nog uit de onbeperkt belbundel kan delen, loopt KPN helemaal geld mis.


Ik snap het beleid wel. Het is aantrekkelijk voor klanten om voor KPN te kiezen als één gezinslid onbeperkt data heeft en dit kan delen met anderen.

Dan doe je dus iets wat totaal niet de bedoeling is. En sommige mensen zijn dan ook nog verontwaardigd dat het delen niet automatisch kan.


Dankjewel, ga erover nadenken of een andere provider hier een oplossing voor heeft.

XXXX


Check of de voorwaarden versus prijzen de moeite waard zijn om over te stappen. Zo ja, check nog even hoe het staat met het bereik. Succes.