Skip to main content

Hallo,

voor de actie van de airpods heb ik een volledig contract nodig. Waar kan ik die vinden? Wordt van het kastje naar de muur gestuurd.. erg vervelend! 

Beste @Melvindekker, welkom! Aan de hand van het ordernummer en jouw postcode, zou je zelf je contract op moeten kunnen vragen via MijnBestelling. Sla 'm daarna direct op, dan heb je 'm altijd bij de hand 🙂. Mocht het niet lukken, laat je het dan weten?


Hi Marcia,

 

dank voor je antwoord. Dit heb ik al gedaan maar de klantenservice vond dit geen geldig document voor de actie. Wat moet ik nu doen?


Nou, dit is gek! Volgens mij heb je alles mee gestuurd wat je moest sturen. Kan je reageren op de mail en daarin nogmaals de kopie van het contract sturen? En erbij zetten dat je ervan uit gaat dat dit kopie van contract voldoende is en dat je graag zou weten wat er anders nog benodigd is? Ik ga er eigenlijk voorzichtig vanuit dat degene die jouw aanvraag verwerkt heeft, niet helemaal goed gekeken heeft. Voor zover ik weet, is dit namelijk echt voldoende.. Wil je me op de hoogte houden?


Is het gelukt, @Melvindekker?