Skip to main content

Goedemorgen 

ik heb verleden maand mijn tel abo verlengt naar een goedkoper versie die ik al had maar nu word mijn data niet meer verdubbeld ik heb net gebeld met de klanten service die roep gewoon hoe kom je er bij dat het wordt verdubbeld dat hebben wij nood gehard nu voel ik me toch even in de zeik genomen 

ben dus al heeel lang klant bij jullie maar met deze streek is dit de laatste keer dat ik bij jullie mijn contract verlengt dit grapje van jullie kost mijn nu 15 gb extra als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

En de klantenservice heeft gelijk. Sinds ca een jaar bestaat kpn compleet niet meer. Je hebt dus een ander abonnement genomen waar data niet meer wordt verdubbeld.  Op de site staat dat uitgebreid vermeld. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om zich goed te informeren naar het produkt wat er wordt gekocht. In dit geval heb je dat dus niet gedaan.


Toen de mobiele Hussel abo's werden ingevoerd (want daar hebben we 't hier waarschijnlijk over) zijn de meeste abo's in prijs verlaagd en in aantal GB's verhoogd. Zo had ik een 3 GB abo met onbeperkt bellen dat onder Compleet naar 6 GB werd verhoogd, voor € 22,50. Nu heb ik Hussel 5 GB (ook onbeperkt bellen) voor € 17,50. Die 5 GB maak ik nooit op (die 6 dus al helemaal niet) maar 2 vind ik net te weinig (ik wandel tegenwoordig veel en luister dan naar internetradio). Al met al ben ik dus € 5/mnd goedkoper uit zonder dat ik er praktisch op inteer.

Wat je nieuwe abo betreft: voetstoots aannemen dat alles bij het oude blijft kan niet meer in deze snel veranderende (zeker wat technologie betreft) wereld. 

 

ik heb net gebeld met de klanten service die roep gewoon hoe kom je er bij dat het wordt verdubbeld dat hebben wij nood gehard

De betreffende KS-medewerker is wellicht pas na de invoering van de mobiele Hussel abo's in dienst gekomen en kent daardoor Compleet misschien nog niet/niet meer.


Heb nu inderdaad een hussel abo ik wist alleen niet dat die kpn compleet niet meer bestond anders had ik me abo niet verlengt ik had dus 15 gb en dat werd dus 30 Gb voor een paar euro meer dan ik nu betaal met hussel en dat vind ik dus balen omdat ik nu dacht ze moeten dat nog aanpassen ben ik nu ook te laat om het terug te laten draaien daar baal ik nu nog het meest van


Zijn de 14 dagen bedenktijd al voorbij?


Ja die zijn om dus pech hebben


Vind wel dat ze dat wel duidelijker neer moet zetten  maar goed het is nu even niet anders 

Â