Skip to main content

Goedemorgen, sinds gisteren kan ik ineens mijn telefoon (iPhone 7) niet meer doorschakelen via de “standaard” doorschakeloptie onder Instellingen → telefoon. Deze functie is echter voor mijn werk essentieel en ik heb geen idee waarom dit ineens niet meer lukt. De afgelopen 9 maanden werkte dit feiloos, tot gisteren. Ik heb alle mogelijke oplossingen die in eerdere topics zijn besproken (4G voor bellen uitschakelen, **21, etc) geprobeerd, het werkt niet, evenals telefoon uitzetten. Opvallend genoeg krijg ik ook bij de **21 optie een foutmelding: fout bij uitvoeren verzoek, netwerkfout. Graag verneem ik wat ik zou kunnen doen. met vriendelijke groet

Simpelste vraag, staat de nieuwste ios op de iphone?


Jazeker. En deze update heeft al even geleden plaatsgevonden en leidde dus niet eerder tot problemen. 


Ik kom de code *21* tegen, heeft u dit al geprobeerd?

 


Ik weet niet of voor vast en mobiel andere codes zijn. 


Dat weet ik ook niet, ik schakel alleen door van mobiel naar mobiel. Het feit is dat het tot gisteren wel werkte en nu ineens niet meer. Ik gebruikte de functie vanuit mijn telefoon zoals aangegeven (dus niet met codes) en ik hoor graag of er een verklaring en vooral een oplossing voor is. Als dat een andere code is voor deze doorschakeling verneem ik dat graag!


Hallo @SillyD Heb je dit inmiddels kunnen oplossen? Op deze pagina lees je alles wat je nodig hebt over het doorschakelen van je mobiele telefoon. Als je er toch niet uitkomt, kun je wellicht het beste even bellen met de klantenservice (0800-0402). Dan kan er iemand ‘ter plekke’ met je meekijken, namelijk. 


Goedemorgen, dank voor uw reactie. Helaas is het nog altijd niet gelukt. Ook de genoemde opties bieden blijken niet te werken. Het is mij een raadsel...


Dat is gek, @SillyD, want daar zou je wel de oplossing mee moeten vinden.  Wellicht is het dan toch een goed idee om iemand van de klantenservice even ’met je mee te laten kijken.’