Skip to main content

Hoi, ik had een vraag!

De gemeente is hier afgelopen week bezig geweest met graafwerkzaamheden en heeft daarbij een glasvezel kabel geraakt waardoor wij geen diensten hebben, nu hebben wij gelukkig 200gb van KPN gekregen als tijdelijke noodoplossing maar ik vroeg me af, staat dat gelijk aan? (Het account waaraan deze GB's zijn toegevoegd is een klein abonnement zonder internet) Ik maak er al het gehele weekend gebruik van (ook als hotspot op andere apparaten) en zou het vervelend vinden als ik straks een gepeperde rekening krijg... Hoop snel van iemand het verlossende antwoord te krijgen!

Fijne zondag allemaal 🍁

Hi, welkom hier. 

Dit hoort gelijk aan te staan en je krijgt ook een sms ter bevestiging. Bij KPN kun je met je mobiele abonnement niet boven je bundel gaan, de verbinding wordt dan simpelweg traag. Maar zonder extra kosten. 


Oké top, dank je! 👍


Klopt het dat een abbonement zonder Internet toch ook heel heel traag internet heeft?


Klopt het dat een abbonement zonder Internet toch ook heel heel traag internet heeft?

 

Ja, dat klopt. KPN heeft dat circa een jaar geleden aangepast. 


Een abonnement zonder internetbundel heeft wel internet maar met maar 64 Kb/s. Dat heb je ook als je voor het einde van de maand door je bundel heen bent.