Skip to main content

Ik heb al jaren een zakelijk abonnement bij KPN tot volle tevredenheid, het enige punt van kritiek is het ontvangen van facturen. Na het aanmaken van een KPN ID en het koppelen van de afgenomen diensten leek dit opgelost te zijn. Na het aanschaffen van een iPhone 12 en het verlengen van het bijbehorende abonnement zijn de facturen weer niet zichtbaar…...:rage: Als zakelijk gebruiker moet ik deze facturen gewoon hebben…. Ik heb de afgenomen diensten ontkoppeld en weer gekoppeld maar dat lost niets op. Aangezien KPN wel in staat is om vandaag het verschuldigde bedrag van mijn zakelijke rekening te halen zou het wel fijn zijn als ik daar dan ook de bijbehorende rekening van mag ontvangen. Ook graag de historie voorzover mogelijke zodat ik zaken kan vergelijken.

Hi Nico, welkom hier. 

Ik kijk graag met je mee, en vooral of je hier thuishoort. Dit is het forum voor de consumentenmarkt. Ik neem aan dat dit probleem nog steeds speelt? 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
Â