Skip to main content

Waarom sturen jullie een factuur voor een opgezegd telefoonnummer, en zijn jullie per mail niet eens bereikbaar. Maar wel PER MAIL herrieneringen sturen een ook nog een zooitje mail waar ik niet om gevraagd heb, maw spam.

 

Jullie kunnen mij bereiken op (...) want dit account gooi ik hierna weg. Helemaal klaar met KPN

En dan doet de klanten ‘service ook nog dat ze mij helpen nadat ik gedwongen door een zeer irritant menu moest. Dat is geen helpen dat is treiteren. Maar dat is al langer bekend dat  KPN zeer arrogant is en zijn klaten haat

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Ook ik krijg en factuur voor een opgezegd  06 nummer. Zal het storneren, dan komen jullie wel. Alles van KPN gaat er nu uit Wat een achterlijk bedrijf, Nergens normaal kunnen communiceren.

Mail word actief geweigerd  door KPN. Dus beleid om klanten te belazeren


Heb niet eens de simkaart meer. Dus  op mijn kpn kan ik er ook niet bij om ea te regelen. Maar wel facturen sturen per mail, dat gaat dus ook niet meer gebeuren. Stuur dan ook maar per post. Arrogante zooi

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik begrijp dat je vragen hebt over de factuur van je opgezegde telefoonnummer @Bardman. Als je jouw forumprofiel aanvult met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant, dan help ik je verder. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Ik heb niet de mogelijkheid je te bellen. 

 


Ik begrijp dat je vragen hebt over de factuur van je opgezegde telefoonnummer @Bardman. Als je jouw forumprofiel aanvult met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant, dan help ik je verder. Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer een berichtje plaatsen. Ik heb niet de mogelijkheid je te bellen. 

 


Echt weer de arrogantie van een groot bedrijf, en dan ook nog de moed hebben om nogmaals om mijn gegevens te vragen terwijl ik die al meerdere malen zeer uitgebreid heb gegeven.
Bij deze wil ik dan ook meteen vragen om mijn gegeven  uit al jullie systemen te halen conforme de wet en ACM  regels.

Go je kan mij niet bellen? hoe zou dat nu toch komen.  Misschien omdat ik opgezegd heb misschien. En dan MAG ik hier een berichtje plaatsen. Is meteen de laatste. Arrogante zooi bij KPN. En dan hier als enig communicatie middel  MAG ik hier een berichtje plaatsen.  Jullie hebben mijn huisadres nog stuur alles maar per brief.  Want per internet zijn jullie asociaal

 


Het zou goed kunnen dat je jouw gegevens al eens hebt gegeven via een andere weg, bijvoorbeeld aan de telefoon., via de chat of via social media. Maar het enige wat ik op dit moment zie is jouw forumnaam en mailadres. Daarmee kan ik niet mijn systemen mee in om te kijken wat er gebeurd is. En daardoor kan ik je ook niet vertellen hoe dit precies zit. 

Wanneer je nummer goed is opgezegd en je nog een factuur hebt gekregen, dan vermoed ik dat dit je slotfactuur was of dat je slotfactuur nog moet komen, waarop je (een deel) van het maandbedrag weer terugkrijgt. Maar dat kan ik zonder gegevens niet met zekerheid zeggen. Wil je jouw gegevens niet invullen, dan houdt het voor mij op.
 


Reageer