Skip to main content

Dag,

 

op 31-12-2020 heb ik mijn toestel krediet afbetaald. Dit bedrag is gelijk aan de factuur die ik in december heb gekregen. 

Nu ontvang ik de factuur van januari 2021 en hierop is het abonnementsbedrag niet aangepast. Op de factuur staat nog steeds het bedrag incl. toestelkrediet. Wél zie ik dat het toestel krediet op 0,- staat maar dat er nog steeds een bedrag in rekening wordt gebracht. Mijn inziens moet dit bedrag verlaagd worden. 

Graag ontvang ik hier meer duidelijkheid over. 

 

Groet,

Roel 

Facturatie kan dit vooraf niet zien, dus als de factuur al in de maak was kan dit inderdaad voorkomen. Op de eerstvolgende factuur zou dit bedrag in mindering moeten zijn gebracht. Ik zou zeggen wacht de eerstvolgende factuur even af, dit zou dan namelijk verrekend moeten zijn.


Hi @Roel.30, bedankt voor jouw bericht. Op het moment dat je jouw toestel afbetaalt, dan komt dit op de eerstvolgende factuur te staan. Dit mag je dan zien als een bevestiging van de afbetaling. Als je wilt kan ik voor je nagaan hoe het in jouw situatie in elkaar steekt. Mocht je dit graag willen, zou je dan jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Dan ga ik voor je op onderzoek uit. 


Hi @Ron 

bedankt voor je bericht. Ik heb m’n profiel zojuist compleet gemaakt. 
 

Ik zie je antwoord graag tegemoet. 

groet


Bedankt voor het invullen van jouw profiel. Ik zie dat het klantnummer op een ander adres geregistreerd staat als de postcode en huisnummer uit jouw profiel. Zou je dit kunnen controleren? Ik ben in mijn eerdere bericht vergeten te vragen om de laatste 3 cijfers van jouw IBAN. Zou je deze kunnen invullen bij ‘Persoonlijke opmerkingen’? Dan heb ik de gegevens compleet en ga ik voor je aan de slag!


hi @Ron, ik heb het aangepast. 


Top, dank je wel! Bij het berekenen van de aflossing van de toestelkosten, zal er nog 1 keer via de factuur gefactureerd worden. Dit is ook verrekend in het bedrag wat je via de iDeallink hebt afbetaald Je hoeft het toestelbedrag dus niet dubbel te betalen. 

Mocht het overigens zo zijn dat dit onverhoopt wel gebeurt, dan zal zoals @Maurice85 aangeeft, dit op de volgende factuur worden verrekend. Heb ik hiermee enige duidelijkheid kunnen verschaffen? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!