Skip to main content

Hallo,

 

Mijn vrouw en ik hebben beiden een abonnement bij u.

Voor beiden zijn de kosten 15,00 per maand. Nu zie ik voor november bij beiden een ander bedrag staan.

We zijn wel verhuisd en hebben deze verhuizing op tijd doorgegeven aan u eb aan XS4all (internet). Helaas is bij XS4all een fout gemaakt. En is het nieuwe adres direct bij de overgangsmaand (= verhuisservice XS4ALL) overgezet. Hierdoor hebben wij een tijd geen internet gehad en is ook de combikorting XS4ALL -KPN verstoort.

Graag u aandacht en reactie over beide facturen.

 

telefoonnr zijn *** en ***

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt en privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Hallo @wim nt en welkom op ons forum! Goed dat je ons gevonden hebt.

Ik begrijp dat je een vraag hebt over de facturen van jouw mobiele abonnementen. Heel begrijpelijk dat je wilt weten waar je voor betaalt. Op je factuur zijn de kosten nader gespecificeerd. Ik raad je aan om de factuur en specificatie (tweede en verdere pagina's) eerst even te bekijken. Je factuur vind je via MijnKPN. Kom je er toch niet uit, dan kijk ik uiteraard graag even met je mee. Zou je dan je forumprofiel aanvullen met jouw 06-nummer(s), postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer(s) kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo Denise,

 

Dank voor je reactie. Ik heb de gegevens aangevuld.

Op beide nota’s zie je dat het abonnement is aangepast voor een deel van de maand. zoals al eerder gemeld. Dit is het gevolg van een fout van XS4all.

Graag je aandacht hiervoor en graag correctie hiervoor. 

En is voor deze maand het oude tarief weer van toepassing?

 

Alvast veel dank.

 

Wim NT


Bedankt voor het invullen van je profiel.

Ik zie dat de Husselvoordelen per 17 oktober zijn komen te vervallen omdat de adresgegevens niet meer overeen kwamen met het Thuis abonnement. Per 1 november is dit weer aangezet voor één van jouw nummers. Op de volgende factuur ontvang je de misgelopen korting vanaf 1 november met terugwerkende kracht. Het andere nummer was niet meer gekoppeld aan het KPN huishouden. Dit heb ik nu voor je in orde gemaakt. Ook hier staat de misgelopen korting op de volgende factuur. Dit wordt vanaf 28 november met terugwerkende kracht berekend.

De misgelopen korting tussen 17 oktober en 31 oktober voor het ene nummer én tussen 17 oktober en 27 november voor het andere nummer kan ik niet vergoeden. De Husselvoordelen zijn namelijk een extra die wij onze trouwe klanten bieden. De klant is zelf verantwoordelijk dat alle gegevens kloppen en je voldoet aan de voorwaarden van Husselvoordelen.


Beste Denise,

 

Veel dank voor uw snelle en prima ondersteuning.

Met vriendelijke groet

Wim NT