Skip to main content

Het werkt niet. Kennelijk mag KPN dure Galaxy horloges met LTE-mogelijkheid verkopen. Jammer dat ze vergeten te zeggen, tijdens het verkopen, dat het niet werkt met de meeste telefoons. Consequent meldt de wear app dat KPN geen mobiele abonnementen ondersteunt voor uw telefoon.

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

Wat voor een telefoon heb je? (merk en type)


Let op. De multisim werkt niet in combinatie met een Google Pixel 7 Phone. Heb net de Galaxy Watch 6 Classic terug gestuurd omdat we de LTE functie niet aan de praat krijgen.

Daar ben ik inmiddels achter. 😡 Het is toch bizar dat ze dat niet melden bij de verkoop en doodleuk cashen.


Wat voor een telefoon heb je? (merk en type)

Pixel 7


Hoi @Freek K, welkom op het forum. We ondersteunen de Multisim op de Galaxy Watch inderdaad in combinatie met een Samsung telefoon. Ik weet niet hoe dat bij de verkoop is genoemd (ik was daar niet bij), maar in onze Kennisbank geven we dit ook aan:

 


Hoi @Freek K, welkom op het forum. We ondersteunen de Multisim op de Galaxy Watch inderdaad in combinatie met een Samsung telefoon. Ik weet niet hoe dat bij de verkoop is genoemd (ik was daar niet bij), maar in onze Kennisbank geven we dit ook aan:

 

Ik vind daar twee dingen van:

  1. Men moet verwijzen naar deze beperking tijdens de verkoopprocedure en in de advertenties.
  2. Hef deze beperking op! het slaat nergens op. Android is Android. Dat is het hele USP van dat platform.

De reden van de beperking heeft een technische achtergrond, het is niet een beperking om het hebben van een beperking. Ik geef je feedback wel door, zodat het bekeken kan worden.


Bizar. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken  dat dit een onnodige belemmering is. 😡


De reden van de beperking heeft een technische achtergrond, het is niet een beperking om het hebben van een beperking. Ik geef je feedback wel door, zodat het bekeken kan worden.

Inmiddels zijn we wat maanden verder, ik vraag me af of KPN voornemens is Multisim ook met andere Android-toestellen te gaan ondersteunen? Hier ook een Pixel en zou bij een nieuw abonnement serieus overwegen over te stappen naar een provider waar multisim wel ondersteund wordt met andere Android-telefoons.


Daar is nog niets over bekend. Als er meer bekend wordt zullen we dat aankondigen. Tot die tijd is de situatie zoals ik het eerder beschreef.


Net mijn Galaxy Watch 5 pro teruggestuurd. De reden, niet compatible met mijn Asus Zenfone 10. 

 

Staat niet (duidelijk) vermeld tijdens de aanschaf procedure. De hele reden van aanschaf was de lte mogelijkheid. 

 

Jammer dat kpn hier niet duidelijk in is.  

 

 


KPN, waarom kan ik bij Odido wel gewoon mijn watch 6 koppelen met elke android telefoon en bij jullie niet?

Het heeft dus niets te maken met techniek, maar met onwilligheid of afspraken met Samsung.

Kunnen jullie hier iets aan doen? Ben heel tevreden over alle dienste die ik bij jullie afneem, maar dit vind ik echt bijzonder knullig.


Ik ben vanmiddag in de Spuistraat geweest om te vragen of Odido de combinatie pixel met galaxy Watch 6 lte inderdaad ondersteunt.

De mensen in het servicepunt durven geen 100% garantie te geven.

Mijn contract bij KPN loopt volgende maand af. Dus dat wordt een andere provider en een ander horloge. Het heeft me best veel geld gekost. Ik vind het bepaald onfatsoenlijk dat KPN totaal niet beweegt en geen enkele oplossing of compensatie biedt.


Reageer