Skip to main content

Op 6-1-2021 telefonisch aangegeven over te willen stappen naar KPN en tevens een nieuwe telefoon besteld. Op 9-1-2021 is de koerier geweest maar doordat de adressering op het pakket en de tenaamstelling op mijn ID blijkbaar niet overeen komen is de aflevering niet doorgegaan. Daar heb ik op 9-1-2021 direkt melding van gemaakt en zou terug gebeld worden. Vandaag zelf maar terug gebeld en twee keer ruim een half uur telefonisch contact gehad. Ik begrijp dat het toestel nog niet als terugontvangen door de koeriersdienst is gemeld. Het is mij niet duidelijk hoe het nu verder gaat. Omdat de telefoon niet niet als terugontvangen staat geregistreerd kan de medewerker die ik sprak nog niets voor mij doen. Hoe gaat dit verder? Houdt KPN  mij op de hoogte of moet ik hier zelf steeds achteraan bellen?

Welkom op ons forum, @Martin Zwolle! Leuk dat je hebt gekozen voor KPN! :green_heart:  Jammer dat de levering van jouw nieuwe toestel niet helemaal goed is gegaan. Ik begrijp dat je al meerdere keren contact met de telefonische klantenservice hebt gehad om één en ander te bespreken. Ben je inmiddels al verder gekomen of kan ik je nog ergens mee helpen? Indien je mijn hulp nog nodig hebt, zou je dan je forumprofiel willen aanvullen met jouw 06-nummer, postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Jouw mobiele nummer kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kan ik je verder helpen.


Hallo Denise,

Inmiddels zijn er al weer een aantal contacten met KPN geweest omdat bestellingen steeds geannuleerd worden. Zojuist heb ik uitgebreid gesproken met een medewerker die mij heeft toegezegd het persoonlijk in de gaten te houden en mij over de voortgang te informeren. Ik wacht af.


Balen, hé, dat de bestellingen steeds geannuleerd worden! Maar fijn dat iemand dit nu persoonlijk voor jou in de gaten houdt.


Gisteravond zag ik dat de bestelling aangemaakt door de medewerker die ik gisteren gesproken heb weer is geannuleerd. Helaas moet ik constateren dat ik daar dan weer niet door de betreffende medewerker over ben geïnformeerd en hoe nu de vervolgstappen zijn hoewel mij dat is toegezegd. Jammer dat keer op keer afspraken niet nagekomen worden.


Ik weet natuurlijk niet hoe laat de bestelling is geannuleerd en of mijn collega toen nog aan het werk was. Het kan zijn dat mijn collega niet aan het werk was op het moment dat dit gebeurde, waardoor er geen contact met je is opgenomen. Ik zie dat er gisteren en vandaag nog wel één en ander is nagevraagd. Is er naar aanleiding hiervan ook nog contact met jou opgenomen?


Hallo Denise,

Vanmiddag voor het laatst is er contact geweest met Gerard Veenstra. Hij heeft me goed op de hoogte gehouden. Vanmiddag om plm. 13.15 heb ik een nieuwe bevestiging gekregen van de geplaatste bestelling. Volgens mij had ik vrij snel daarna ook een SMS moeten ontvangen om JA te sms’en voor nummerbehoud en een sms om afspraak te maken voor de aflevering van de telefoon. Beide berichtjes heb ik op dit moment (15.05) nog niet ontvangen. Het heeft er de schijn van dat het wederom niet gelukt is. Ik wacht vandaag nog af en als het weer niet lukt blaas ik de hele overeenkomst af, dus TV, Internet, vaste en mobiele telefoon. Blijkbaar wil KPN mij niet als klant, al zou ik niet weten waarom.


Ik zou het ontzettend jammer vinden als je besluit jouw abonnementen op te zeggen. Ik vertrouw er volledig op dat mijn collega er alles aan doet om jou te helpen bij het verlengen van jouw abonnement.

Ik heb even gekeken naar de status van de bestelling die gisteren geplaatst is en zie dat deze handmatig ingevoerd moet worden door mijn collega's van Reviva. Zodra de bestelling is ingevoerd, krijg je van ons bericht. Ik vertrouw erop dat het deze keer wel gaat lukken.


Gisteren eind van de middag zag ik dat de bestelling wederom geannuleerd was. Ik heb toe geprobeerd met Gerard Veenstra in contact te komen om hem te informeren. Dat is toen niet gelukt. Naar aanleiding van mijn terugbelverzoek heeft hij vanmorgen teruggebeld. Hij vertelde dat Reviva nu de sleutel in handen heeft voor een succesvolle afronding van het verhaal. Ik vind het zeer klantonvriendelijk dat ik er steeds zelf achteraan moet bellen en dat ik niet door KPN geïnformeerd wordt als ze zien dat er iets mis gaat.  Ik heb aangegeven niet meer te reageren als het nu weer niet lukt. Dan is het voor mij klaar. Tot zover dank voor je reacties.