Skip to main content

Sinds kort werkt mijn 4G netwerk niet meer. 
Al een aantal maanden gebruik ik met mijn prepaid telefoon het alles in 1 basis bundel met 200 MB en 30 bel/sms minuten. Dit ging goed tot deze laatste week. 
Gisteren heb ik al contact gehad met de chat maar hier helaas niet verder mee gekomen. 

Eerst bleek de data opeens op te zijn wat al vreemd is omdat ik nu al een week vrij ben en alleen maar thuis op de wifi zit maar goed kan.. via prepaid heb ik hier weinig inzicht op. 
Uw collega heeft er gisteren 50MB opgezet maar ondanks deze data doet het 4G netwerk het niet. 
Ik kan bellen/sms met mijn belminuten. En via wifi prima internet zodra ik overzet naar 4G doet internet niks meer.
Ik heb al jullie stappen opgevolgd met het opnieuw opstarten, APN veranderen, simkaart eruit en weer er in gedaan. Dit maakt allemaal geen verschil. 
Het gaat om een S7 edge, android 8.0. Helaas kan ik de simkaart niet in een andere telefoon stoppen omdat dit een S4 is en deze simkaart daar niet in past. 


 

Heb je er überhaupt ook wel gewoon BELTEGOED op staan??? Anders heb je ook niks aan bundels.


Ik gebruik deze data bundel al 4 maanden zonder erbij beltegoed te hebben aangezien ik bij deze bundel 30 belminuten krijgt. Hiervoor geen enkel probleem gehad met het 4G internet. Ik koop ze via Ideal. 
In de app is ook gewoon te zien dat er 50MB op staat. 


Mijn onbeantwoorde vraag blijft dus staan….


Reageer