Skip to main content

Tot mijn verbazing is er op 24 november een bedrag vab 131,05 afgeschreven van mijn rekening. In mijnKPN staat er geen factuur of onderbouwing waarom deze hoge kosten in rekening is gebracht. Bij de levering is al heel veel mis gegaan. Om te laten corrigeren kan je het beste een dag vrij nemen want het betreft een dag taak om het in orde te krijgen. Je wordt steeds doorverbonden van medewerker naar medewerker en iedereen heeft een andere oplossing. Lijkt mij wenselijk om persoonlijk contact te hebben, maar daar is KPN volgens mij geen voorstaander van.  Daarnaast is het vinden van contact(gegevens)  nog moelijker dan de uitgang van een doolhof vinden. Waarom? Willen jullie geen klanten persoonlijk te woord staan? Onbegrijpelijk van zo'n grote organisatie. Want vanwege de ''bekende''service ben ik naar KPN gegaan...:(

Ik heb echt dringend uitleg nodig over mijn factuur. Het zou fijn zijn als iemand mij hiervoor telefonisch kan contacten.

Hallo @Nitish , voor een snelle reactie kun je beter bellen, 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

 


Hallo @Nitish, welkom op ons forum!

Heb je inmiddels iemand gesproken of kan ik je wellicht nog ergens mee helpen?