Skip to main content

Ik wil graag dat KPN mij niet meer maandelijks een sms stuurt ‘dat mijn nieuwe maand start'.

Hoe zet ik dit uit?

Vannacht om 00:07 kreeg ik er weer een. ‘s Nachts! Argh!

 

Jeffrey

Kan iemand mij het tel.nummer van KPN klantenservice vertellen?


Hoi @zomaareennaam 

Ik dacht deze 08000402.
En anders is hier meer informatie te vinden


Hallo @zomaareennaam, welkom op het forum!

Heb je inmiddels telefonisch contact gehad en is het geregeld? Ons telefoonnummer is inderdaad 0800 0402 (gratis), je kunt ons elke dag tussen 8.00 - 22.00 uur bereiken.


Nee, geen tijd gehad om 12 minuten te wachten.

Mijn originele vraag heb ik nog steeds…

Ik wil graag dat KPN mij niet meer maandelijks een sms stuurt ‘dat mijn nieuwe maand start'.

Hoe zet ik dit uit?


Geen tijd om 12 minuten te wachten is natuurlijk gewoon een manier om je onvrede te uiten over een lange wachttijd bij de klantenservice. Inloggen op dit forum, berichten typen en kijken of er reactie komst kost misschien wel meer dan 12 minuten.

Vul u profiel in met alle relevante gegevens en een moderator kan dit voor u uitschakelen zoals ik dit in andere berichten terug kan lezen.


Ik ben deze vraag hier begonnen doordat op de website van KPN geen telnummer te vinden is. 

Ik kreeg toen onvrede. Waardeloos dat je niet normaal een telnummer kan vinden om een vraag te stellen. Dat je je dan eerst voor een forum moet aanmelden of een simpele vraag te stellen.

En dan is volgende stap dat ik dan een forum moet doorspitten om de info te vinden?

Wat een gedoe. Ik ga wel weer bellen.

 

 


Vul het profiel aan en een medewerker kan voor u aan de slag.


Hoi @zomaareennaam, je kunt ons telefoonnummer vinden op de servicepagina van onze site. Als je daar klikt op de tegel ‘Mobiel’ en vervolgens de laatste optie kiest: ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, dan kom je uit op een pagina met onze contactgegevens. Als je een stukje naar beneden scrolt zie je ons telefoonnummer en kun je bijvoorbeeld ook een chat starten. Ik hoop dat je inmiddels contact hebt gehad en dat het is geregeld! :wink:


Dank Jose! Inmiddels geregeld


@zomaareennaam Goed om te lezen dat het inmiddels geregeld is. :blush: Fijne dag verder gewenst!


Reageer