Skip to main content

Ik ben met mobiel een nieuwe klant bij KPN. Mijn mobiel abonnement zou afgelopen vrijdag 20 november ingaan. Ik zou van KN een simkaart toegestuurd krijgen.

Deze heb ik tot op heden nog steeds niet. 

Ik ben nu telefonisch niet bereikbaar. NIEMAND kan mij bellen. Mijn moeder is dement en mijn vader is 83 en is ziek. Als er nu iets aan de hand is kunnen ze mij niet bellen. Ik vind dit te schandalig voor woorden. Mijn vraag is dan ook WAAR BLIJFT MIJN SIMKAART ??????????????????????????????

 

Als ik zelf bel naar KPN wordt ik niet te woord gestaan maar krijg een voice respons aan de lijn. Dan wordt er ook gezegd dat ik een sms code zou krijg om iets te activeren of aan te vragen. 

MAAR IK KAN NIKS ONTVANGEN VAN SMS 

 

 

Hoi @Bonny66. Wat vervelend dat je op dit moment niet bereikbaar bent. Wij zullen uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan??


Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en de simkaart wordt opgestuurd en ontvang ik ( als het goed is ) morgen. Dank u wel voor de reactie.


Goed om te horen! Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!


Reageer