Skip to main content

Er staat een (mobiel) toestel naar mij doorgeschakeld waar ik geen toegang toe heb. Ik wil dus vanaf de ontvangende kant die doorschakeling opheffen omdat ik nu word gebeld door mensen die dat andere nummer moeten hebben.

Kan ik dat zelf? Of moet/kan dat vanuit KPN gebeuren? Ik weet dus ook niet wat de provider van dat zendende toestel is.

@Erwin6623 Ik ga ervan uit dat de eigenaar van het 'zendende’ toestel niet weet dat zijn toestel verkeerd staat doorgeschakeld.

Ik neem aan dat je wel weet wat het telefoonnummer van het 'zendende’ toestel is. Je zou dan een sms’je naar dat toestel kunnen zenden met het verzoek om de doorschakeling aan te passen. Misschien handig om ook jouw telefoonnummer in dat sms'je te zetten, zodat de eigenaar van het 'zendende’ toestel eventueel contact met je op kan nemen.

Piet.


Die weg ga ik ook bewandelen. Maar niet zeker of ze die telefoon nog duidelijk ergens hebben. Is van een oude werkplek. Was benieuwd of het ook vanuit mijn kant kan. Dat zou handig zijn en soms ook noodzakelijk. 
Ik vermoed dat de provider het ook kan. 


Hi Erwin, welkom hier. 

Als dat niet jou nummer is zul je dit niet zelf moeten doen. De eigenaar van het nummer kan dit zelf doen of een verzoek indienen bij zijn provider. Jij weet wel wie dit is? 

Verbeter me gerust mocht ik de vraag niet goed hebben begrepen.Â