Skip to main content
Antwoord

Hoe upload ik sms codes van de konik?

• November 6, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Atie de Vos
Nieuwkomer

Hoe kan ik mijn sms code uploaden van de konik kan geen codes van kpn meer ontvangen

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Atie de Vos en welkom bij de KPN Community! Ik weet niet wat de konik is, als ik Google kom ik alleen een paardenras tegen. 🙃

Als het om je MijnKPN verificatie SMS gaat, waar je een code per SMS ontvangt, controleer dan het volgende uit ons MFA topic: 

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

1. Open de Berichten app.
  2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Hopelijk lukt het zo! Zo niet, of mocht je wat anders bedoelen, laat het gerust weten. 😄

3 reacties

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 8, 2025

Hi ​@Atie de Vos en welkom bij de KPN Community! Ik weet niet wat de konik is, als ik Google kom ik alleen een paardenras tegen. 🙃

Als het om je MijnKPN verificatie SMS gaat, waar je een code per SMS ontvangt, controleer dan het volgende uit ons MFA topic: 

Wat als ik de verificatie sms niet binnen krijg?

Dat is natuurlijk erg lastig. Controleer eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt opgegeven in MijnKPN. Ga naar profiel > account > inloggegevens > extra veilig inloggen. Controleer of deze aanstaat en of het telefoonnummer juist is.

Als dit klopt, dan kan het zijn dat de verificatie sms binnen komt in de spam. Controleer daarom ook jouw spam folder. Dit doe je zo:

Op Android:

2. Klik rechtsboven op jouw profielfoto.
  3. Ga naar ‘Spam en geblokkeerd'.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Op iOS:

Heb je op jouw iPhone ingesteld dat onbekende afzenders gefilterd worden? Volg dan de onderstaande instructies. Anders hoef je niks te doen.

2. Klik linksboven op ‘Filters'.
  3. Kies voor alle berichten of onbekende afzenders.
  4. Controleer of de verificatie sms van KPN hier tussen staat.

Hopelijk lukt het zo! Zo niet, of mocht je wat anders bedoelen, laat het gerust weten. 😄

Atie de Vos
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 8, 2025

Bedankt voor je reactie. Ik heb het voor elkaarvgekregen ❤️

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen ​@Atie de Vos en bedankt voor het laten weten! 😄 Maak gerust weer een topic aan als je in de toekomst nog ergens vragen over hebt. 🙂