Skip to main content

Op ons adres maken wij gebruik van internet en tv van kpn, tevens hebben wij spotify en ik en mijn dochter hebben een mobiel abonnement van KPN. Trouwe afname klant van KPN dus.

Nu krijg ik wel een hussel korting maar mijn dochter niet. Die heeft toch ook recht op deze korting?  Is destijds in de winkel tegen mij gezegd. Daarom had ik deze toen afgesloten. Ik betaal nu echter enkele maanden de volle mep voor het abonnement van mijn dochter.

Kan dit aangepast worden? 

Ik heb net via mijn KPN het mobiele nr van mijn dochter erbij gezet. Krijgt ze dan nu wel die korting?


Hi Zesterke, welkom hier. 

Ik neem aan dat het nummer ook op jullie adres is afgesloten. In dat geval kun je de zelf de Husselkorting aanzetten


Klopt nummer is op hetzelfde adres. Volgens mij heb ik het nu goed gedaan, kunnen jullie dit nakijken of dit ook klopt?


Zeker, zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Ik heb net even gekeken en volgens mijn staan de gegevens erbij die erbij moeten staan.Mijn mobiele nr en van mijn dochter en ons huidige tv en internet abonnement.

 


Heb je wel op Opslaan geklikt? Ik zie nog steeds niets staan onder je profiel. :slight_frown:


Als ik bij mijn gegevens nu kijk staat het wel goed. En de faktuur klopt nu wel.


Ik zie nog steeds niet, doe je dit wel HIER