Skip to main content

Ruim 2 weken geleden contact gehad met een medewerker mbt de husselkorting die niet toegepast was op een nieuw afgesloten abonnement. Dit heeft hij aangepast en zou binnen 5 werkdagen zichtbaar moeten zijn. We zijn inmiddels bijna 20 werkdagen verder en nog geen verandering. Ik mis nu al 3 facturen lang min.mijn voordeel. Hoe gaan we dit oplossen aangezien in contact komen met de klantenservice een drama is

Hoi @Bexster, welkom op het forum! Vervelend om te horen dat het nog niet gelukt is. Ik zal dit voor je oplossen. Zou je je contactgegevens nog even toe kunnen voegen aan je profiel? Graag even laten weten wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!


Hi Sebastiaan 

mijn profiel is aangevuld


@Bexster Super. Het ik zie inderdaad meerdere mobiele abonnementen staan. Het Kids-Sim abonnement krijgt inderdaad nog niet de Husselkorting. Bij deze is de korting aangezet! Je hebt inmiddels 3 facturen ontvangen waar deze korting niet op verrekend is. Deze heb ik vergoed en zal binnen een week teruggestort worden op je rekening. 15 euro totaal.


Hartelijk dank voor je hulp!