Skip to main content

Ik heb 9 mei een telefoon verstuurd en heb het bewijs van post.nl maar het is nooit aangekomen. Dit is voor mij een behoorlijke schadepost omdat er € 110 voor gestort zou worden. Graag uw reactie want ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Me vr. groet, G. Buijs

Hoi ​@Gonny1 

Wat vervelend dat waarschijnlijk je pakket (retourzending met telefoon) bij PostNL is zoekgeraakt, en daardoor nog steeds niet afgeleverd bij KPN (althans zo lees ik je reactie/vraag).

Het beste is om nu een klacht in te dienen bij KPN, dat kun je doen via het online klachtenformulier.
Vertel hierin duidelijk wat er is gebeurd en dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Voeg bij het klachtenformulier het verzendbewijs van PostNL toe, die je gemakkelijk kunt uploaden bij het online klachtenformulier.

De medewerker van de klachtenafdeling zal dan alles gaan uitzoeken voor je, en contact hierover gaan opnemen met PostNL.
Daarna wordt je teruggebeld met daarbij het antwoord en hoe die 110,- zo snel mogelijk terug wordt gestort op jouw bankrekening.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op het online klachtenformulier: Klachtenformulier

Dankjewel , ga ik doen

Hi ​@Gonny1, welkom bij onze community. Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door Michel. 

Een klachtenformulier kun je altijd invullen, een goede tip. ALs je dit nog niet hebt gedaan. dan kun je ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij gaan we dit dan uitzoeken bij Post NL. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Je kunt ons ook bereiken via X of Facebook.

Reageer