Skip to main content

Ik heb ook dit probleem. Ik ben de contractant ik zou vandaag tussen 13:00 uur en 16:00 uur overgezet worden. Maar ik kan nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik heb mijn eigen nummer gehouden. Er wordt steeds aan gegeven dat ik geen simcard heb. Maar ik heb in de winkel geen nieuwe simcard gekregen.  Wat moet ik doen?

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb bericht gekregen dat vandaag mijn contract overging tussen 1 en 4 uur in de middag. Ik kan helaas nog steeds niet bellen of gebeld worden. Ik krijg een pop up dat mijn sim niet geregistreerd is. Ik heb geen nieuwe sim gekregen, ik ben overgestapt met nummerbehoud. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Welkom @Nbe1954! Fijn dat je ons gevonden hebt:blush: . Als ik het goed begrijp, ben je naar ons overgestapt. Dit heb je in de winkel geregeld. Je hebt géén KPN simkaart gekregen van ons. Deze heb je ook niet via de post ontvangen. Je gebruikt op dit moment nog de simkaart van je vorige provider, klopt dit? 

Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?  Postcode, huisnummer, klantnummer én 06-nummer zijn voldoende :relaxed:

 


Ik heb mijn profiel aangepast. Mijn zoon zit al bij kpn, ik ben net overgestapt


Hi @Nbe1954 Wil je zo goed zijn om je 06-nummer en je klantnummer ook nog in je profiel te zetten? Dan kan ik meekijken. Kun je verder nog even ingaan op de vragen die collega Lisa je stelde? 


(…) 

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy


Dank voor je gegevens, @Nbe1954 Ik heb ze in je profiel gezet, waar ze niet voor iedereen zichtbaar zijn. Kun je Lisa's vraag nog beantwoorden? Het is belangrijk om zoveel over je situatie te weten: dan wordt het makkelijker om je een goed antwoord te geven.


Ik heb alles ingevuld. Ik weet alleen niet welke website jullie bedoelen.


@Nbe1954  Lisa stelde je deze vraag: “Als ik het goed begrijp, ben je naar ons overgestapt. Dit heb je in de winkel geregeld. Je hebt géén KPN simkaart gekregen van ons. Deze heb je ook niet via de post ontvangen. Je gebruikt op dit moment nog de simkaart van je vorige provider, klopt dit?”

Kun je hier antwoord op geven? Van welke provider ben je overgestapt? Heb je nog een simkaartje van deze provider? En is je abonnement meteen ingegaan of duurt het nog even voordat dit zo is? 


Ik heb idd geen nieuw sim kaart ontvangen niet in de winkel of per post. De simkaart van Vodafone zit idd nog in dit toestel.  Ik weet niet beter dat kpn alles met Vodafone zou regelen. Ik heb een SMS gekregen van kpn dat de overstap vandaag zou plaatsvinden. Ik heb volgens mij niets van Vodafone gehoord.


Je hebt wel een sim-kaart van ons nodig om ons abonnement te kunnen gebruiken. Als wij het nummer van Vodafone overnemen wordt het abonnement aan die kant gestopt zodra wij het nummer hebben overgenomen. Ik ben nog wel even in de war, het 06-nummer dat op je profiel staat komt niet overeen met de rest van de gegevens. Zou je voor de zekerheid kunnen kijken of het ingevulde 06-nummer wel klopt? Als je dat op het profiel aanpast en een seintje geeft kunnen we daar naar kijken. Zet het niet hier in een reactie, want dan is het voor iedereen zichtbaar.


Ik ga vandaag wel naar de winkel toe waar ik de wijziging heb laten doen. Ik heb geen simkaart gekregen dus die moet ik dan toch gaan halen.


Dat is helemaal goed. Mochten wij hier nog iets voor je kunnen betekenen, dan zien wij jouw bericht wel verschijnen. 


Reageer