Skip to main content

Hallo!

Dus ik werd laatst benaderd door kpn met de vraag of dat ik ook een mobiel abonnement wilde afsluiten bij hun in combinatie met een ander lopend abbonement voor korting. Dat is allemaal gelukt en ik zou vandaag mijn nieuwe telefooj binnen krijgen maar het probleem was dat er een letter teveel was opgegeven bij de initialen. Wat betekende dat de bezorger niet meer zeker kon zijn of dat ik dit wel was. Op mijn KPN account staat alles goed. Ik heb zojuist gebeld naar de KPN klantenservice, 2 uur in de wacht gestaan en toen heeft mijn telefoon automatisch opgehangen. Ik heb toen nog een beetje rond gekeken op het internet voor mogelijke antwoorden maar niets gevonden. Nu hoopte ik dat jullie me zouden kunnen helpen met mijn vraag: Wat moet ik nu doen om mijn telefoon in ontvangst te kunnen nemen zonder dat ik onnodige kosten maak

 

Check deze website eens.

https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling.htm

 


Ik heb dat geprobeerd, en ik krijg het volgende antwoord als ik probeer in te loggen 

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Hi Michano, welkom hier. 

Als ik het goed lees is die bestelling ook niet afgeleverd maar retour gekomen. Klopt dit? In dat geval zal de bestelling automatisch geannuleerd worden en kun je simpelweg een nieuwe plaatsen.Â