Skip to main content
Beantwoord

Inruilbonus voor mijn oude telefoon is een afspraak met KPN en niet Recommerce

• March 31, 2026
  • 35 reacties
  • 323 keer bekeken

Toon eerste bericht

35 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 17, 2026

Mooi M1107, 

Voor mij is het nig steeds niet gelukt. Niemand bij KPN is gemachtigd om het op te lossen. Het speelt vanaf 25 febr. Dus een redelijke termijn is al versteken. Ik heb geen vertrouwen er meer in. Dus dan maar via juridische weg.

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 17, 2026

@Bejame Ik heb dit topic even doorgelezen, en begrijp ik goed dat jij nog geen inruilbonus hebt ontvangen terwijl je nog niets hebt opgestuurd? Dan is er geen juridisch verhaal aan namelijk. Als jij niks hebt opgestuurd krijg je ook geen bonus. Jij bent verantwoordelijk voor het opsturen van je telefoon. Overal op de website van KPN staat hoe dit moet en hoe dit proces in zijn werk gaat. 

Waar loop je nou precies vast? Heb je dit stappenplan gevolgd?

• Deelnemer
  • April 17, 2026

Graag gedaan. 

Makkelijk was het niet heb ze elke dag gestalk met emails en uiteindelijk gedreigd om hiermee na programma RADER te stappen binnen 1 uur kreeg ik 2 emails met bevestiging inname en bevestiging tot betaling 

• Auteur
  • Topper
  • April 17, 2026

Volgens de mail van kpn krijg ik een verzendlabel. Recomerce kan niets voor mij doen behalve los van de actie de telefoon los inruilen. Maar ik krijg dan geen inruilbonus. En ondertussen is de waarde van de telefoon met 50 euro gezakt. Dus loop ik 300 euro mis. Kpn heeft hun afspraken verzuimt dus wel degelijk aansprakelijk. 

• Deelnemer
  • April 17, 2026

Dit is echt kasje muur verhaal niemand die de verantwoordelijkheid neemt echt absurd. 

Vooral al de moeite en niet te vergeten de stress die met zich meebrengt moet toch iemand zijn die dit gaat oplossen 

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2026

Nog even een laatste update. De kpn reageert ook niet meer en laten mij als klant er gewoon mee zitten. Inmiddels heb ik juridische hulp gezocht en omdat de afspraken die tijdens het afsluiten van het contract niet zijn nagekomen kan het contract met terugwerkende kracht ontbonden worden. Dit gaat nu gebeuren mbv de geschillencommisie

• Deelnemer
  • May 14, 2026

Het is toch absurd dat KPN het zo ver laat komen en dat je zelf zoveel moet doen om je recht te krijgen SUCCES

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Mijn excuus voor de late reactie ​@Bejame, de vorige reacties zijn ergens tussen wal en schip geraakt waardoor ik ze nu pas zie 😕

Begrijp ik goed dat dit nu mis is gegaan omdat je het verzendlabel niet ontvangen hebt en daardoor je toestel niet op hebt kunnen sturen? En dat Recommerce ook niet een andere optie heeft geboden om het toestel op te kunnen sturen? Dat is toch wel heel erg zuur zo.

Ik zou graag nog je dossier willen bekijken, en nog op zoek willen gaan naar een oplossing. Als je dit nog niet zitten, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

• Auteur
  • Topper
  • May 15, 2026

Maja, ik heb gegevens ingevuld. Ik heb inmiddels 40 gesprekken opgenomen dat ik met jullie gebeld heb en heb heel veel proberen te doen. Nu heb ik juridische hulp ingeschakeld. Als jullie met een voorstel komen kan ik het overleggen. Maar ik ga niet meer energie er in steken. Dus de bal ligt bij jullie.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Snap ik helemaal, dat je er niet nog meer energie in kan en wil steken 😐 Zou je wel nog het je mobiele nummer in kunne vullen in je profiel ​@Bejame? En de laatste 3 cijfers van je IBAN? Die mis ik nog, en zonder deze gegevens kan ik je dossier niet inzien.