Skip to main content

Bij het instellen van het data verbruik dat kan niet gewijzigd worden want de instellingen worden niet onthouden en wordt weer terug gezet naar de standaard waarde.

 

staat op gemiddeld en als je laag of hoog verbruik insteld wordt er na verloop van tijd weer op midden ingesteld door KPN.

 

Het betreft mobiele verbindingen (3G en 4G verbindingen) en WIFI verbindingen.

 

Graag de instellingen laten staan zoals ze ingesteld zijn. anders moet ik weer uitloggen en weer inloggen omdat er een fout opgetreden is en kan de gids / tv programma niet starten.

 

Wil in de beste kwaliteit kijken en dat verbruikt meer data dan slechtere kwaliteit.

Hi @IT Expert. Het is goed te begrijpen dat je zorgvuldig wilt omgaan met het gebruik van je data. Zou je aan kunnen geven om de hoeveel tijd zo'n wijziging plaatsvindt? Zou het kunnen zijn dat het gereset wordt op het moment dat wij de app updaten?


@Bram_  Dat zou kunnen dat de app gereset word na het updaten.


In dat geval zou ik je heel even willen vragen dit in de gaten te houden. Ik zou je willen vragen de app opnieuw te installeren en bij app-info te kijken welke versie je gebruikt. Mocht het daarna weer resetten zou ik je willen vragen te kijken of de versie van de app hetzelfde is gebleven. 


Heb de app niet opnieuw geïnstalleerd. Ik heb momenteel nergens last van maar hou het wel in de gaten. Ik gebruik de app af en toe niet altijd. Vaak moest je uitloggen en inloggen en dan werkt het weer.


Wat gek dat het niet vast stond.

Ik gebruik via wifi ‘hoog’ data verbruik. En via 4G staat ie op ‘laag’, dan kan ik een stuk langer kijken met mijn bundel. En het verschil zie ik niet op het 5,8 inch schermpje van de telefoon.

Dat staat al heel lang zo, ook na 2 updates de laatste tijd.