Skip to main content

Beste KPN,

Een aantal maanden geleden heb ik een nieuw abonnement bij jullie afgesloten. Destijds (op 4-7-2020) was de abonnementsprijs 32,50 met 7,50 korting omdat wij ook kpn tv en internet in huis hebben. Echter, er wordt nu steeds 39,50 van mijn rekening afgeschreven. Als ik het goed zie op de specificaties, wordt deze extra korting NIET verrekend (al deze maanden). Toen ik het abonnement afsloot heb ik nog gebeld met jullie, omdat het internet tv abonnement op mijn man (wij zijn getrouwd) zijn naam staat. Uw collega verzekerde mij ervan dat dit niet uitmaakt en dat er puur op adres wordt gekeken. Hierop heb ik besloten weer bij jullie mijn abonnement af te sluiten.

Graag zou ik hierover meer te weten willen komen en zou ik willen dat de korting over de afgelopen maanden wordt teruggerekend. 

Met vriendelijke groet,

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

 

Hi @ChantalvdB, welkom op het forum! Wat vreemd dat de korting niet aanstaat, ik ga hier even naar kijken. Ik zal gelijk een vergoeding doorvoeren voor de afgelopen zodat je geen korting hebt gemist. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan ga ik aan de slag. 


Reageer