Skip to main content

Bij mijn verbruikskosten staan dat ik ver buiten mijn bel bundel ben gegaan en nu heb ik voor deze maand kosten van 77€ daarvoor wat helemala niet klopt want ik bel vrijwel altijd via facetime en dat is gratis. Hoe kan dit en kunnen jullie dit voor me oplossen?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Wat staat er op je factuur vermeld?

 

En vrijwel altijd is niet altijd.


Wat staat er op je factuur vermeld?

 

En vrijwel altijd is niet altijd.

Dat ik meer dan 600 minuten heb gebeld en mijn verbruikskosten nu €77 zijn, wat helemaal niet kan kloppen, ik kan nooit zoveel gebeld hebben via de telefoon en dat weet ik zeker. 


Vanaf blad 3 van uw factuur staat uitgewerkt welke nummers gebeld zijn, hoelang elk gesprek geduurd heeft en de gesprekskosten per gesprek. Daar zou u moeten zien waar de kosten vandaan komen.


Ja dat weet ik al. Mijn probleem is gewoon dat dat niet klopt. Dat nummer waar ik zogenaamd zo lang mee zou bellen, is mijn vriendin die ik ALTIJD via facetime bel, er is geen mogelijkheid dat ik urenlang met haar via telefoon heb gebeld.


Hallo @Elizabethh Is dit inmiddels al opgehelderd? Het berekenen van kosten is een veilig en volledig automatisch proces, waar echt niet zo maar iets misgaat. Waar zijn deze kosten precies voor in rekening gebracht: dataverbruik of belkosten? Als je via facetime belt, zullen het datakosten zijn, denk ik? Wellicht is het zo dat je op dat moment niet van wifi gebruik maakte, maar van het reguliere datanetwerk? En dat je dan op die wijze buiten je bundel bent gegaan?