Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik heb op 7 november de Iphone 12 mini blauw 128 GB besteld via mijn zakelijke account. Tot op heden blijft deze staan op status 1.   Mijn vriendin heeft vanmorgen bij KPN de Iphone 12mini 256 GB wit besteld en krijgt deze morgen al binnen. Super snel...maar wel erg frustrerend, dat de slogan “eerste besteld en als het eerste huis” niet helemaal opgaat.  

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hi @GKlokker, welkom op het forum! Wat jammer dat je je toestel nog niet in ontvangst hebt mogen nemen. Ons streven is inderdaad ‘als eerste besteld = als eerste in huis’. Dit moet je vrij specifiek nemen, dus echt per type iPhone 12 waarbij je ook de grootte van het geheugen en kleur meeneemt. We krijgen namelijk van elk type een verschillend aantal binnen in de eerste leveringen. We hebben pre-orders en dat geven we door maar vanwege de wereldwijde vraag bepaalt Apple welke toestellen binnenkomen in de eerste levering. Dat je je toestel nu nog niet binnen hebt, kan komen doordat we er niet veel binnenkrijgen of dat het toestel heel vaak is besteld. Van het toestel van je vriendin zijn waarschijnlijk wel veel toestellen binnengekomen of het is minder populair. Op dit moment kan ik zeggen de iPhone 12 Mini 128GB Blue niet op de lijst staat met toestellen met een vertraagde levering. Kan het zijn dat je het inmiddels in ontvangst hebt mogen nemen?