Skip to main content

Ik heb vorige week maandag een klacht ingediend en zou binnen 5 werkdagen contact hierover krijgen. 
er is tot op heden nog  geen telefoontje geweest. 

Hoi @Pekkes

Wat vervelend dat jij nog niet bent terug gebeld, kan ik je misschien verder helpen? 

Zou je voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kan ik met je mee kijken. Wat is er precies gebeurt? 


Beste Hanna,

ik heb in de pre-sale  op 17 oktober een iPhone 12pro besteld en aangezien ik voor langere tijd in Limburg werk moest deze naar mijn verblijfadres gestuurd worden. Dat kon ik regelen met PostNL werd mij verteld. Op zaterdag 31-10 werd deze aangeleverd op mijn woonadres in Brielle ipv mijn verblijfadres in Weert. Deze telefoon ging terug naar kpn en moest een week wachten eer er iets ondernomen kon worden. Uiteindelijk is er een nieuwe bestelling geplaatst en heb mijn woonadres veranderd naar mijn tijdelijke adres in Weert om de bezorging goed te laten verlopen. Er werd mij verzekerd dat ik niet weet achteraan in de rij kwam te staan en dat ik de telefoon zeer snel kon verwachten. Nu blijkt dat het pas in december komt. Ik heb de telefoon mede besteld bij kpn omdat jullie een Actie hadden met EarPods en deze loop ik waarschijnlijk nu ook mis omdat dan de looptijd is verstreken ivm binnenkomst toestel. 
mij vertel u nu de korte versie, ik heb inmiddels al zo’n 6 uur aan telefoon gesprekken gehad en 3 kwartier bij de kpn winkel. 
Ik heb een klacht ingediend op mijn account en wat schetst mijn verbazing dat mijn broer op zijn mailadres de bevestiging binnen krijgt op zijn naam met mijn telefoonnummer. 
In de mail staat dat ik binnen 5 werkdagen gebeld zou worden door de klantenservice. we zijn nu op 9 werkdagen en heb nog steeds geen contact gehad. Voel me nogal in de maling genomen. Zo ontzettend veel mensen aan de telefoon gehad bij KPN met zoveel verschillende antwoorden en de laatste die mij te woord stond had blijkbaar wel verstand van zaken maar moest mij het vervelende bericht brengen dat ik tot wel de eerste week december moest wachten. En zoals eerder aangegeven is dit de hele korte versie. 
met vriendelijke groet 

patrick Knijnenburg 


Hallo Patrick,

Bedankt voor de toelichting, ik ben het momenteel voor je aan het uitzoeken. Echter wanneer ik op het adres zoek dat jij aan jouw profiel hebt toegevoegd kan ik helaas geen abonnementen vinden. Dit kan komen doordat je pasgeleden het adres hebt gewijzigd. Zou je voor mij het klant nummer ook willen toevoegen? Deze kun je vinden op jouw facturen en op de bestel bevestiging. 

Ik kan je wel alvast vertellen dat je je om de Earpods actie geen zorgen hoeft te maken. Bij deze actie gaan wij namelijk uit van de besteldatum, niet van de uiteindelijke lever datum. Als jij jouw iPhone 12 voor 8 november hebt besteld kun je gebruik maken van deze actie. 

 


beste Hanna,

is inmiddels gebeurd en heb wat extra info in mijn profiel gezet bij persoonlijk


Hoi Patrick,

Bedankt voor het bijvoegen van jouw gegevens. Als je het goed vindt neem ik dit van mijn collega's over en ga ik dit samen met jou oplossen. Zo houd je contact met een persoon en hoef je je verhaal niet telkens opnieuw te doen. 


Beste Hanna,

Je intentie is hartstikke goed maar is denk ik niet zo’n goede optie aangezien het best lang duurt om op deze manier elkaar te berichten. 

Er zit bijvoorbeeld al 3 dagen tussen onze antwoord en vraag

met vriendelijke groet 

Patrick


Hoi @Pekkes,

Dat begrijp ik, alleen ik ben bang dat ik anders vrij weinig voor je kan betekenen momenteel. 


beste Hanna,

Tussen actie en reactie zitten zoveel uren of dagen dat dit op deze manier wel heeeeel lang kan worden. Heb afgelopen woensdag weer gebeld en na een lang gesprek is er een weer een bericht naar afdeling “klachten” gegaan of ze contact op willen nemen maar nog steeds geen reactie. Voel me echt bij de neus genomen. 

Ben alvast aan het oriënteren voor een andere provider heb niet zoveel vertrouwen meer in KPN. Zal dit ook zeker niet aanbevelen aan familie of vrienden.Binnenkort loopt ook het zakelijk contract af bij m’n werkgever en zal hier ook eens voor kijken of er niet een betere partij voor is

Fijn dat jij dit wel wilt oplossen het is alleen jammer dat hier zo’n lange tijd overheen gaat met communiceren. 

vriendelijke groet Patrick

 

 


Reageer