Skip to main content

Afgelopen vrijdag om 14:00 gelijk de nieuwe iPhone 12 gepreorderd inclusief verlenging.

Om 14:02 had ik al een mailtje met ‘’dank u wel dat u weer kies voor kpn”

Hier zat een link bij om ‘’mijn bestelling’’ te volgen

dit geprobeerd maar stond bij dat het max een uurtje zou duren.

Inmiddels bijna 48 uur verder en werkt nog steeds niet.

Vrijdagavond gelijk aan de bel getrokken bij de klantenservice en die konden mijn bestelling met nr helemaal niet vinden.

Een nieuwe order aangemaakt waarna de melding kwam dat er al een verlenging was gedaan.

Blijkbaar door de drukte dat het allemaal niet goed werkt.

Feit blijft dat mijn bestelling nog steeds niet inzichtelijk is.

Gisteren wel een mail gekregen met gefeliciteerd met uw nieuwe iPhone 12 pro.

 

meer mensen die last hebben van het niet werken van ‘’mijn bestelling’’

 

vind het wel een slechte zaak dat dat niet goed werkt, je wil immers genieten van de gedachten dat je nieuwe iPhone onderweg is ipv de stress of alles wel goed gaat…...

Ik had vrijdag ook de nieuwe iphone gepreorderd, maar bij mij werkt inderdaad ook mijn bestelling niet, heb ook geen bevestiging of iets ontvangen. Inderdaad niet fijn om nu met die stress te zitten of het allemaal wel goed gaat. Hoop dat ze hier wat aan kunnen doen.


zou er wel even achteraan bellen als ik jou was.

Vind het erg slecht anno 2020 dat dit niet fatsoenlijk werkt…. ze hadden kunnen verwachten dat er zo’n rage zou zijn.


Heb net even gebeld, kpn kon geen bestelling achterhalen en kunnen de pre orders blijkbaar niet inzien… ik word van de week teruggebeld door de medewerkers die wel daarover gaan. Echt een gedoe allemaal. Jammer inderdaad dat dit allemaal niet goed geregeld is. 


Mocht dit niet goed gaan zeg ik de hele boel op bij de KPN… dan ben ik er helemaal klaar mee. Ben al 20 jaar klant, dan mogen ze best een beetje hun best doen. Er gaat hier elke maand dik €100,00 richting kpn


Hoi @Paulus86! Welkom op het KPN Forum :grin:

 

Excuses voor de late reactie, we hebben het erg druk.

Is het inmiddels opgelost met het volgen van je bestelling? Heb je hem wellicht al binnen? 

Ik hoor het graag!


Ik heb precies dit probleem met mijn bestelling voor de iPhone 12 Pro Max. Ze konden mijn bestelling niet vinden, terwijl ik al wel geld had overgemaakt (en wel een bestelnr heb) en inderdaad ook alleen de bedank mail heb gekregen. Nog geen orderbevestiging. 

 

Nu is gebleken, een paar keer uren aan de telefoon te hebben gehangen, dat er een storing was (ik begreep zelfs later via via dat ze intern van systemen aan het wisselen zijn, dus het zou daarmee te maken kunnen hebben). Hierdoor is de bestelling wel binnengekomen, alleen was/is er dus een storing waardoor de bestelling niet automatisch naar andere programma’s/afdelingen, die het verder afhandelen, gestuurd kon worden. Dat moet nu allemaal handmatig worden gedaan… Dit is mij verteld in ieder geval. 

 

Inmiddels heb ik nog geen steeds bericht, maar ga ik er nu wel vanuit dat het goed komt. Hopelijk sooner than later. 

 

Wellicht dat deze info jullie, en toekomstige lezers, helpt.  Dus: mocht je nog geen orderbevestiging hebben ontvangen, maar wel geld over hebben gemaakt en het niet is terug gestort, dan komt het goed. En in de beschrijving van de afschrift staat ook je bestelnummer mocht je die niet hebben opgeslagen na het bestellen. 


Reageer