Skip to main content

Goede avond. 

Ik mocht vanaf vandaag mijn mobiele abonnement verlengen. Als ik vandaag zou beslissen zou mijn  nieuwe abonnement de volgende dag ingaan ipv na het einde van mijn huidige contract.

Dus dat gedaan. Krijg ik mijn nieuwe contract binnen en daar stond helaas in dat mijn nieuwe contract pas ingaat na mijn huidige contract.

Dit kan ik nu helaas niet meer terug zien omdat ik inmiddels dus verlengd heb. 

Klopt het dat dit aanbod er is. zgn. voor de snelle beslisser. 

Gr. Peereke

 

Nee. Je moet gewoon altijd je huidige abonnement afmaken voordat het nieuwe begint. 


Nee. Je moet gewoon altijd je huidige abonnement afmaken voordat het nieuwe begint. 

Het was de eerst mogelijke verlengdag voor mijn mobiel abonnement. Er stond toch serieus bovenaan mijn verlengaanbod, zoiets als:

Als u vandaag beslist of verlengt gaat uw abonnement 13-1-2020 in.. 

Ik zou toch graag willen weten of dit klopt of dat het een nieuwe aktie is om klanten te behouden of wat dan ook en of andere dit aanbod ook hebben gekregen bij de eerste verlengdag? 

 


Hoi @Peereke,  welkom hier op het forum!

Je mag jouw mobiele abonnement ongeveer 4 maanden (120 dagen) voor de einddatum van je contract alvast verlengen. Dat is bijvoorbeeld handig als jouw telefoon aan vervanging toe is, je krijgt bij de verlenging met toestel namelijk gelijk je nieuwe telefoon mee (mits hij op voorraad is uiteraard). De verlenging gaat pas in zodra je huidige contract stopt, dus niet direct na verlenging van je contract.
Als voorbeeld: jouw contract loopt tot en met 4 juni 2021, dan kun je dus verlengen vanaf 5 februari. Als je dat doet en je verlengt met toestel, dan ontvang je direct jouw nieuwe telefoon. De verlenging gaat echter pas in vanaf 4 juni, zodra jouw huidige contract afloopt.

Begrijp ik van jou dat dit niet goed stond vermeld in de verlengshop?


Goedemorgen @Peereke, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag! 


Ik begrijp wel hoe het zit. Het is waarschijnlijk een fout in het systeem volgens een medewerker. Het is bedoeld voor nieuwe abonnementen.